Chiudi annunziu

Ancu s'è i telefoni smartphones sò veramente dispositivi putenti in u so propiu dirittu in questi ghjorni, pudete fà u so usu un pocu più efficace cù accessori imaginativi. Chì accessori utili ùn ponu manca in 2023?

Pexels 1
Fonte: pexles.com 

Supportu per u telefuninu per a vittura 

À propositu di esse supportu di telefuninu di vittura un gadget praticu, forse ùn avemu micca bisognu di discutiri. Aumenta a sicurità di tutta l'equipaggiu durante a guida è serà utilizatu micca solu da e persone chì anu bisognu di trattà tutte e telefonate impurtanti è menu impurtanti in tuttu u tempu. Cù uni pochi di tocchi, pudete facilmente cunfigurà a vostra navigazione è ghjunghje à a destinazione desiderata senza piglià l'ochji fora di a strada. 

Caricatore esternu 

Se ùn porta micca un bancu di energia cun voi, avete probabilmente avutu a lotta cù l'ultimu percentualità in u vostru smartphone per uttene u necessariu. informace. U praticu caricatore esternu hè un salvatore chì furnisce u zuccheru à u vostru telefunu in ogni situazione, sia per fà una chjama o solu bisognu di piglià una foto di un cute gattino. È s'è avete un bancu di putenza wireless, ùn avete mancu a lotta cù i cavi fastidiosi.

Pexels 2
Fonte: pexels.com 

Casu di u telefuninu 

U disignu esterno di smartphones hè attualmente una di l'attrazioni per cumprà stu mudellu particulare. In ogni casu, senza u casu di u telefuninu ghjustu, prestu perderà u so design attraente è esse lasciatu cù una scatula trista cù assai graffii da a vostra borsa o cracke causati da gocce erratiche di u telefuninu. Questu aiutu praticu prutege l'esterno di u vostru smartphone, è se decide di rimpiazzà cù un mudellu più novu, pudete vede u so aspettu impeccable in l'annunziu, chì aumenta u so valore. 

Vetru temperatu è film protettivu 

Un'altra parte integrale di u vostru smartphone deve esse a prutezzione di u screnu in forma di vetru temperatu o un film protettivu. Ancu se i pruduttori prumettenu materiali sempre più durable utilizati in a custruzzione di u vostru telefunu, a prutezzione supplementaria ùn hè mai male. Questi gadgets prutegeranu a visualizazione di u vostru smartphone da i graffi.

Pexels 3
Fonte: pexels.com 

cuffie Bluetooth 

I fili fastidiosi sò diventati una cosa di u passatu in parechji spazii in pochi anni, è u mondu di l'auriculare ùn hè micca sfarente. L'auriculare Bluetooth sò dunque un investimentu sàviu. In u mondu occupatu d'oghje, quandu a ghjente ùn hà micca uni pochi di minuti per sparghje, qualchì volta ci vole una eternità per scioglie i cavi. Dì addiu à queste cumplicazioni è gode di musica o podcasts avà è senza preoccupazioni.

U più lettu d'oghje

.