Chiudi annunziu

Display Supply Chain Consultants (DSCC) hà publicatu un novu missaghju, chì mette un pocu di luce nantu à u statu di u mercatu di u telefuninu flexible in l'ultimi quarti. Predicheghja ancu ciò chì aspetta l'annu prossimu mentre a cumpetizione cresce per i puzzle di Samsung.

Sicondu u rapportu DSCC, un record di 3 milioni di smartphones plegabili sò stati spediti à u mercatu globale in u 6u trimestre di questu annu. Senza sorpresa, i "benders" di Samsung custituiscenu a maiò parte di questu, vale à dì 5,2 milioni o 85%. I dui telefoni flip più venduti eranu - ancu senza sorpresa - Galaxy Da Flip4 a Da Fold4.

Tuttavia, l'ultimu trimestre di questu annu ùn hè micca cusì bellu per u mercatu di i dispositi plegabili. DSCC aspetta una caduta di quasi 50% in e spedizioni cumparatu cù u terzu trimestre è una caduta di 25% in paragunà à u listessu periodu di l'annu passatu. Sicondu sta prughjezzione, a parte di Samsung falà da sette punti percentuali. A cumpagnia nota chì questu serà u primu declinu annu di u segmentu, chì crede chì cuntribuisce à iPhone 14. In ogni casu, hà stimatu chì u segmentu hà da guadagnà impulsu l'annu dopu, cum'è novi dispositi flexibuli intruduce più attori, è chì e spedizioni ghjunghjeranu à 17 milioni. Inoltre, s'aspittava chì sei marche diverse avè una quota di mercatu di almenu 3% l'annu prossimu.

In u risultatu, a quota di u mercatu di i puzzle di Samsung puderia calà da 2023% quist'annu à 78% in 72. Sicondu DSCC, unu di i principali rivali di u giant coreanu l'annu prossimu puderia esse Oppo, chì recentemente hà presentatu dui novi telefoni flexibuli Find N2023 è Find. N2 Flip.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni flexibuli Samsung quì 

U più lettu d'oghje

.