Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: I spazzole di denti intelligenti ponu simplificà significativamente a vostra spazzola di ogni ghjornu. Ma cumu sceglie è quale sò l'opzioni? Sè vo site à pensà à cumprà un tali mudellu, allora avemu una grande nutizia per voi! À l'occasione di l'avvenimentu speciale attuale, pudete truvà i famosi spazzole di denti Oclean cù sconti significativi.

Oclean X Pro Elite

Prima di tuttu, u spazzola di denti hà ricevutu un scontu significativu Oclean X Pro Elite. Questu hè unu di i più boni mudelli di sempre, chì vi ponu sorprenderà cù una quantità di grandi vantaghji. Offre una schermu intelligente chì informa immediatamente nantu à i feedback. Cusì vi informa di tuttu via a visualizazione. Inoltre, s'appoghja nantu à a tecnulugia ultra-silenziosa cù un livellu di rumore sottu à 45 dB. Di sicuru, u rendiment hè ancu impurtante. Stu mudellu pò piglià cura di 84 mila movimenti per minutu grazia à un mutore Maglev speciale. Questa hè una nova generazione di spazzole di denti sonicu - micca solu putente, ma ancu tranquillu è ecunomicu.

Se aghjunghje à questu un totale di 4 modi di 32 intensità per a pulizia, una grande forma, a pussibilità di persunalizà un pianu di pulizia persunale in l'applicazione mobile, resistenza à l'acqua secondu u gradu di prutezzione IPX7 è funzioni automatiche di sveglia o timed. , avemu un mudellu perfettu chì certamente ùn vi lasciarà micca. Comu avemu citatu sopra, pudete attualmente cumprà cun un scontu. Pudete uttene u spazzole di denti Oclean X Pro Elite cù 4 teste è 1 caricatore wireless in rigalu per solu $ 99,99. À u listessu tempu, u valore di u rigalu supera un terzu di u spazzola, perchè hè $ 35.

Pudete cumprà Oclean X Pro Elite cù rigali quì

Oclean W1

Per piglià a pulizia di i vostri denti à un livellu sanu novu, Oclean W1 hè ancu prupostu. Questa hè una duscia orale chjamata, chì piglia a qualità di pulizia parechji passi avanti. Stu mudellu particulare si basa nantu à a so tecnulugia aerodinamica innovativa per a massima efficienza, chì và in manu cù una pompa d'aria putente. A doccia dentale pò dunque pulisce perfettamente i spazii trà i denti è eliminà tutti i residui alimentari è a placca dentale. In generale, questa hè una suluzione innovativa. Inoltre, Oclean W1 aghjunghje 6,13% più ossigenu, superendu i mudelli cuncurrenti. Puderà cusì cura di respira frescu in tuttu u ghjornu.

In novu, tuttu pò esse persunalizatu in l'applicazione mobile. À u listessu tempu, l'utilizatori ponu guardà una visione generale di a so pulizia è cusì avè e dati chjaru dispunibule. Un totale di 9 modi è livelli sò offerti per a pulizia, cura di a salute generale è a cura di a gomma. U pruduttu stessu hè ancu portable grazia à u so design compactu è stylish. Hà ancu una struttura patentata è hè più chjuca è più ligera di un smartphone normale. Ùn ci vole micca ancu scurdà di mencionà finu à 30 ghjorni di vita di a bateria, indicatore di carica, cumpatibilità cù a carica magnetica è un casu di viaghju esclusivu. Avà pudete uttene u colpu di bocca Oclean W1 in cumbinazione cù rigali in forma di dui attache N10. Quessi sò di novu valenu $ 35. In tuttu, u pruduttu, cumpresi i rigali, vi restituverà solu $ 79,99.

Pudete cumprà Oclean W1 cù rigali quì

Azzione ulteriore

Questu ùn hè micca a fine di u rigalu di Natale in Oclean. À u listessu tempu, pudete vene per i pacchetti di Natale. Quì avemu da mintuvà 2x Oclean X Pro Elite + 12 teste + Oclean Kids + 2 casi di viaghju. Comu parte di u scontu attuale, questu set vi costarà 299,99 $ 249,99 $. L'auriculare è più presentanu cum'è un rigalu di 69 €.

Pudete cumprà un set di spazzole cù rigali quì

Pudete ancu vene cun un pacchettu 2x Oclean W1 + 4x estensioni N1. Stu set vi costarà 189,99 € 159,99 $. L'estensioni sò di novu un rigalu di $ 25.

Pudete cumprà u set di collutoriu quì

L'imballaggio hè ancu dispunibule teste di ricambio P3 per spazzole di denti. In particulare, hè un pacchettu di 8 capi chì hè avà dispunibule à un 50% off! Invece di l'uriginale $ 39,99, vi costarà $ 19,99.

Pudete cumprà un pacchettu di capi di ricambio quì

In cunclusioni, ùn deve esse scurdate di menziona scontu estremu nantu à Oclean F1 + valigetta di viaghju + 5 teste di ricambio. Questu hè perchè attualmente pudete cumprà stu pacchettu cù un grande scontu di 50%, chì vi costarà solu uni pochi centesimi. 59,99 $ $ 29,99.

Pudete cumprà un set di spazzole + capi quì

U più lettu d'oghje

.