Chiudi annunziu

Pudemu prubabilmente tutti d'accordu chì i cunti di fata cechi sò i migliori. Grazie à e plataforme di streaming, ùn avemu micca bisognu di aspittà ch'elli sò inclusi in e trasmissioni di diverse stazioni TV. Serà difficiule di truvà in Netflix, Disney+ è HBO Max, però, ci sò assai in Voyo, soprattuttu quandu si tratta di classici.

Se sceglite quandu attivate u vostru abbonamentu Voyo per l'esame, avete l'uppurtunità di pruvà u serviziu à 7 ghjorni gratuiti (168 ore od attivazione), cusì pudete sintonizà l'atmosfera di Natale senza spende una sola corona. Se decide di cuntinuà à aduprà a piattaforma, vi costarà 159 CZK per mese.

Anghjulu di u Signore

Una fiaba preferita diretta da Jiří Strach Anghjulu di u Signore hè fattu solu per u tempu di Natale. À u principiu, ci porta à i celi stessi. L'ànghjulu Petronel hè mandatu à u mondu terrenu per correggerà un solu peccatore, altrimenti andà in l'infernu u ghjornu di Natale. Sparvutu, Petronel, trasfurmatu in mendicante, parte in mezu à i murtali chì ùn hà micca idea di a so vita. À u listessu tempu, a so guida hè u diavulu snotty Uriáš.

C'era una volta un rè

U rè Já I. (J. Werich) hà trè figliole - Drahomíra (I. Kačírková), Zpévanka (S. Májová), ma ellu ama u so più chjucu Maruška (M. Dvorská). In ogni casu, u ferite quandu, à a quistione - Cumu li piace - risponde chì li piace. U rè bandisce Maruska è pruibisce l'usu di u sali in u regnu. Tuttavia, fendu cusì, causa assai prublemi per tutti è per ellu stessu. Solu u ritornu di Maruška, chì hà campatu quellu tempu cù una bona vechja donna-spicer è un ghjovanu piscadore (V. Ráž), è u rigalu di a vechja - una saliera inesauribile, finisce tutte e difficultà è cunfirmà a saviezza populari chì u sali hè. megliu cà l'oru è l'amore hè u sali di a vita. In u filmu culuritu di u conte di fata, u bonu trionfarà di novu nantu à u male è a saviezza nantu à a stupidità.

Ghjochi cù u diavulu

A principessa Dyšperanda è a so cameriera Káča li piacerebbe assai di maritassi, ma ùn anu nimu per marità. Quandu un bacheloru di caccia apparisce è prupone di truvà sposi per elli solu firmendu cù u so sangue, e zitelle ùn esitanu micca troppu. Salvu chì a figura arrotolata era u diavulu è anu da esse arrustitu in l'infernu ! Fortunatamente, ci hè sempre un suldatu in pensione, Martin Kabát, chì ùn hà micca paura di u diavulu è ùn hà da lascià libere quelle duie ànime innocenti... U conte di fata senza età hè statu filmatu in u 1956 da Josef Mach basatu annantu à una dramma di Jan Drda, chì hà cullaburatu cù u direttore nantu à u script di film. I costumi è e decorazioni stilizzate di studio portanu u timbru di l'inconfundibile calligrafia di u so autore - u pittore è illustratore Josef Lady.

Cumu si svegliate e principesse

Quandu nasce una figliola à Dalimil è Eliška, chì hè chjamatu Růženka, a gloria hè sbulicata, perchè ùn hè certamente micca ordinariu. Hè a principessa di u Regnu Rose, induve Eliška hè a regina è Dalimil hè u dirittu ghjustu. L'unicu chì ùn acclascia hè a surella maiò di a Regina, Melanie, chì hè cunsumata d'invidia è di furia in a torre dilapidata perchè hè più vechja è, secondu a tradizione, duveria esse Regina.

Principessa cù una stella d'oru

Principessa cù una stella d'oru hè una adattazione libera di una fiaba populari slovacca, cum'è arregistrata da Bozena Němcová, un collezionista dedicatu di gemme di l'arti di narrazioni populari. I mutivi di u conte di fata, publicatu per a prima volta in u 1846 in a cullizzioni "Národní báchorky a póvesti", sò stati usati più di centu anni dopu da u pueta, dramaturgu è cineasta KM Walló. Sicondu ella, hà scrittu una dramma di versi per i zitelli, chì hè stata prima in a caduta di u 1955 à u Teatru Jiří Wolker in Praga. In seguitu, sta dramma diventò a basa di u script di filmu di u conte di fata di u stessu nome, chì fù filmatu in u 1959 da Martin Frič.

Principessa fiera

A fiaba di tutti i racconti di fata cechi nantu à a fiera principessa Krasomile, chì rifiutò di marità cù u rè Miroslav. Tuttavia, ùn li piacia micca è si disfrazava di ghjardinari, si misi à travaglià in u so castellu. Utilizendu u travagliu è l'amore, riparà l'orgogliu di a principessa, ma prima hà cultivatu un fiore di cantu per ella. È ùn era micca solu in u Regnu di Midnight - grazia à i cunsiglieri traditori, u rè hà pruibitu di cantà in tuttu u so paese. Prima chì tuttu si vultò in u megliu, u rè Miroslav è a principessa Krasomila anu da scappà da u castellu, ammucciendu cù a ghjente cumuna nantu à a strada, è questu hà apertu ancu più cose à a principessa chì ùn avia micca idea di ancora...

Ùn ci sò micca scherzi cù i diavuli

In un picculu principatu campanu tutti quelli chì ùn deve esse assenti in un cuntu propiu di fata. U prìncipe anzianu, chì hè stancu di guvernà, e so duie figliole - l'Angelina maliziosa è gonfia è a modesta è bella Adélka, l'amministratore astutu chì si preoccupa solu di cumpiendu a so propria borsa à spese di u tesoru principesco, u onestu Petru, chì hè odiatu da a so matrigna maligna è avida Dorota Máchalová, prova di privà l'amministratore di u so mulinu nativu. È ci hè ancu l'infernu, chì cuntrolla cù cura tutte e cattive atti è piglia l'azzione decisiva à u mumentu ghjustu.

Sette corbi

A storia di fata hè basatu annantu à u classicu fiaba di Božena Němcová "I sette corvi". Una zitella piglia un compitu difficiule. Deve pruvà à salvà i so fratelli è li sbarazzanu di a malidizioni chì a so mamma hà postu nantu à elli. Hè una storia di curagiu, perseveranza, ma ancu di u putere di e parolle, a verità è l'amore veru...

Trè fratelli

Trè fratelli (Vojtěch Dyk, Tomáš Klus, Zdeněk Piškula) partenu in u mondu per truvà spose è i so genitori ponu trasmette a splutazioni à elli. Duranti u so viaghju, i fratelli entranu magicamente in famosi famosi, in i quali li aspettanu assai insidie, avvenimenti inaspettati è forse ancu amore...

Trè noci per Cinderella

I trè nuci nascondenu un sicretu è permettenu à Cinderella di esse un archer abile in una cammisa verde, galoppendu à cavallu, o una principessa scunnisciuta chì a so bellezza ancu i prìncipi piglianu fiatu. Cinderella ritrova u so modu di felicità cù l'aiutu di i so noci magichi, è u prìncipe ritrova u so amori malgradu tutte e difficultà grazia à una scarpa cusì chjuca chì solu Cinderella pò mette nantu à u so pede.

 

Principessa terribilmente triste

Fiaba triste e folle piena di belle canzoni. Stu conte di fata musicale hè una altra di e gemme chì u direttore Bořivoj Zeman hà in u so contu. Era digià famosu prima di a so creazione Una principessa fiera è un ritrattu C'era una volta un rè, mancu Principessa terribilmente triste, chì u cast hè guidatu da e stelle cantanti Helena Vondráčková è Václav Neckář, ùn hà micca persu nunda di u so incantu finu à questu ghjornu. I dui monarchi amichevuli accunsenu chì saria bè chì i so figlioli si maritanu.

U più lettu d'oghje

.