Chiudi annunziu

Avemu a stagione di Natale quì è chì hè intrinsecamente cunnessu cù e fiabe. Ma u vostru tempu liberu ùn pò micca esattamente sincronizà perfettamente cù u prugramma TV. Fortunatamente, ci hè YouTube, induve solu bisognu di circà un mumentu è truverete una larga lista di i più famosi è i migliori fiabe cechi. Vi purtemu a so visione generale. Di sicuru, guardà hè liberu se saltate qualcunu di i publicità.

Zia immortale

Matěj si mette nantu à a riva di u fiumu è in u so sonnu Ragione è Fortuna discutanu annantu à ellu. Rozum, un paisanu sàviu cù i capelli d'argentu, vole aiutà à Matej. Realizza a so magia è Matěj si sveglia cum'è una nova persona. Spiega à i so parenti stupiti ch'ellu parte per u mondu, è u destinu u porta in u regnu di Ctirad, chì hè, però, subitu colpitu da una calamità. A generosa parte di a saviezza reale chì u missiavu di fata Rozum hà cungiuratu per Matěj vene da u capu reale di Ctirad.

U più bellu puzzle

L'amichevule guardianu Matěj hà un core bonu, intelligente per dà è, in più di i puzziche, li piace ancu Majdalenka, a figliola di u agricultore per quale travaglia. Majdalenka torna u so amore, ma u so babbu hà digià sceltu un altru sposu per ella, u figliolu di u magistratu Jakub. Nunda ùn hè persu, però, perchè Matěj hà salvatu a culomba bianca, è in ritornu hà purtatu una fragola magica, grazia à quale ellu è u so amori ponu capisce a lingua di l'acelli. Quandu u vignaghjolu caccia Matěj fora, u ghjovanu va à u castellu, induve si cumpetenu in enigmi per a manu di a Principessa Rosemary. Quellu chì indovinà trè l'avete cum'è a so moglia.

A principessa di u mulinu

In un paesi di Boemia Meridionale, à mezu à stagni d'argentu è boschi scuri, vive un bellu ghjovanu Jindřich, chì un ghjornu si mette in u mondu cù a ferma decisione di liberà a principessa maledetta. In u so caminu, ghjunghje à un mulinu infestatu, induve a bella Eliška campa cù u so babbu, un mulini. Eliška piace u ghjovanu, li dice chì ci hè una principessa maledetta in u stagnu è stà à u mulinu cum'è aiutu.

Riccioli d'oru

Una volta un speziatore hà purtatu un stranu pesce à u vechju rè. "Quellu chì manghja capisce a lingua di l'animali", disse. Malgradu a stretta pruibizione, u servitore di u ghjovanu rè Jiřík hà manghjatu un pezzu di pisci. U rè l'hà punitu per questu è u mandò in u mondu per purtà li una sposa, a bella Goldilocks.

Cinderella

Durante u ghjornu, a faccia di Cinderella hè cuperta di fuliggine, ma di notte si trasforma in una bella principessa di fata in un vestitu di bola fattu di noci magichi. U prìncipe bellu s'innamora di Cinderella, ma tuttu ciò chì hà lasciatu in e so mani hè una pantofola persa. Cum'è in un bonu conte di fata, tuttu si gira bè. L'ultima noce di Cinderella piatta u vestitu di nozze.

Lucky da l'infernu

Honza travaglia per un agricultore chì hà una bona è duru-travagliante stepdaughter Markýtka è propriu domineering è pigri Dora. Ella dumanda à Honza, ma ellu prefiere Markýtka. Per vindicà, Dora corrompe i verbieri è piglianu Honza in guerra. Scaccia Markýtka fora di casa. Mentre Honza scappa da i reclutatori è face amicizia cù i diavuli, chì li dannu un mantellu magicu d'invisibilità, un pannu spargugliatu cù ogni tipu di boni è un saccu chì nasconde un distaccamentu di ussari, Markýtka va à a cità, à a madrina chì serve in a cucina di u castellu ...

Diavulu scurdatu

Un conte di fata nantu à cumu a zia Plajznerka hà umanizatu u diavulu Trepifajksla, chì in a cumpagnia di i boni puzzava l'umanità tantu chì ancu l'infernu ùn l'hà vulsutu... Mouthy Marijánka ammanseghja è ammanseghja u diavulu scurdatu per ch'ellu diventa un "travagliatore è travagliu". omu onestu" chì pò cumportà bè manighjà u fabbro à l'incudine ancu in a piccula splutazioni di Plajznerča.

Dodici calendule

"Cara surella, dopu à tuttu, e fragole ùn cresce micca in l'invernu!" supplica Maruška, ma i so chianci sò in vanu, nè a matrigna nè Holena ponu stà sopra à ella è guidà a zitella à e muntagne innevate, induve regna ghjennaghju ghiacciatu. Quale ùn cunnosci micca u conte di fata di Bozena Němcová nantu à u bonu Maruška è dodici fratelli magichi chì sapianu bè chì meritava u so aiutu! Ùn ci hè dubbitu chì Maruška è u so Jeníček eventualmente truvà a so felicità.

Darbuján è Pandrhola

Havíř Dařbuján hà una mansa di zitelli chì ùn pò micca sustene è un altru hè natu. Avete bisognu di truvà un padrinu, è trè sò offerti. Diu, Diavulu è Mangiamorte. Darbuján sceglie l'omu di a Morte, perchè solu ellu hè ghjustu, misura i poveri quant'è i ricchi. Quandu Dařbuján pensa à ciò chì deve fà per furnisce à a so famiglia, Smrťák li cunsiglia per ottene un dutturatu è immediatamente li offre aiutu in u so novu cummerciu. Se a Morte si trova à i pedi di una persona malata, Dařbuján u guariscerà in trè ghjorni. Ma s'ellu si ferma à u capu, u malatu hè finitu è ​​Dařbuján ùn deve micca implicatu in u so mistieru.

Rumplcimprcampr

In qualchì locu in una terra di fata si trova un regnu piuttostu chjucu, micca assai riccu, ma simpaticu. Ci hè chjamatu Velký Titěrákov. Sta terra hè guvernata da u rè Valentine (J. Satinský) è a so moglia sàvia (J. Bohdalová). O hè l'inversu? In ogni casu, i dui sposi reale volenu vede u so unicu figliolu, u prìncipi Hubert (I Horus), maritatu è nantu à u tronu reale. Tuttavia, ùn pò micca sceglie a principessa chì u so babbu vole.

À propositu di u timido Floriánek

U conte di fata nantu à u ceramista di Kvítečkov hè statu scrittu è cumplementatu cù testi di canzone originali da Zdeněk Kozák - dramaturgu è direttore di radiu. A storia hè basatu annantu à a tradizione di i fiabe cechi, chì cunnosci ancu l'hastrman cum'è una criatura umana irreconoscibile. Li pò aiutà è stabilisce relazioni più profonde cun elli. Un waterman umanizatu aiutarà ancu u timid Floriánek à esse felice. Ma cum'è si trova, senza u so curaggiu Floriánek ùn avissi micca vintu u so amore.

Ci hè un dragone daretu à e treie

Un dragone hà literalmente hà pigliatu a residenza daretu à l'aia di un regnu. U panicu scoppia in u castellu reale, perchè u dragone certamenti volerà a Principessa Viola. È cusì u rè vene cun un pianu, eleva u minatore di carbone Patočka à u statu reale, perchè u dragone pò manghjà a so figliola Lidka. Ma nimu ùn sà chì Lidka hà fattu amici cù u dragu bonu Mrake.

Una prumessa reale

I regni di i regni vicini prumittìanu l'un à l'altru in u campu di battaglia chì e so famiglie si uniranu un ghjornu. A storia principia anni dopu. U prìncipe era dighjà maturatu, cusì era ghjuntu u tempu per ellu di marità a figliola di u rè di un paese vicinu. Tuttavia, ùn vole micca marità. Piuttostu, hè interessatu à i boschi circundanti, l'acelli è, sopratuttu, a libertà. Ùn cambierà micca u so cumpurtamentu ancu quandu una bella principessa ghjunghje. È prestu capisce chì ella è u principe ùn sò micca cumpatibili. Tutti dui volenu dunque sfidà a prumessa reale. U rè vedudu hè affettatu è ancu s'è a principessa hè più chè bella per ellu, ùn hà micca intenzione di cumpiendu a dumanda di annullà u matrimoniu.

Micimutr

L'ombra di un grande dragone gira sopra u castellu reale, a Principessa Karolína prova un vestitu neru di dolu mentre pienghje, è un coppiu di prìncipi invitati festa in u cortile. À un bonu pranzu, discutanu ciò chì deve esse fattu. U primu prìncipe prupone di offre à u dragone uni pochi di centu sughjetti invece di a principessa, u sicondu pensa chì u regnu hà trascuratu a prevenzione è chì u dragone deve esse parlatu fora di questu, è u terzu prìncipe hà cumpostu una canzone per cambià. Tuttavia, nimu d'elli vole affruntà u dragone.

A Bella è a Bestia

Un cumpratore impoveritu chì, per necessità, hà decisu di vende una pittura rara di a so moglia difunta, vaga in un castellu di fata di notte, induve perde a so pittura è hè riccamente dotatu di vestiti è ghjuvelli per e so duie figliole vanitose. Per a so più ghjovana, a Bellezza, coglie ellu stessu una rosa. Hè catturatu da u maestru di u castellu, un mostru terribili, chì face a cundizione chì o u cumpratore torna o una di e so figliole vuluntarii cum'è un sacrifiziu per u babbu. Una bellezza vene à u casteddu per amore per u so babbu, è u mostru si ferma nantu à ella è s'innamora d'ella.

Sette corbi

L'adattazione televisiva di u famosu conte di fata di B. Němcová nantu à u bravu Bohdanka. Ti maledicu, schernu ! » disse a mamma à i so figlioli. Chì cunsequenze insondabili avarianu sti parolle, nimu ùn l'avìa pussutu indovinà à u primu mumentu... ,Bohdanka hà sottumessu à e prove più difficili per liberà i so sette fratelli da a so forma di corbu.

Erba di San Ghjuvanni

U matrimoniu di a Principessa Verunka (Eliška Jansová) hè suppostu di salvà u regnu impoveritu per via di l'idee folle di u so regnu (Boleslav Polívka). È hà parechje pretendenti ! Poeta Alexandr Alexandrovič (Martin Myšička), di quale ancu Pushkin impallidisce d'invidia, barone à dui capi, signore di guerra è cumpusitore di musica in un Wajsman (Jaroslav Plesl), u misteriosu marchese (Pavel Liška), guvernatu da a magia di a so mamma. , a regina di a morte Morana è l'eccentricu inventore Sir Klevr (Marek Taclík). Ondra (Jiří Mádl), un garçon qui aspire à devenir un nageur sauvage, peut-il être leur digne adversaire ?

Sali nantu à l'oru

A principessa Maruška, una di e trè figliole di u rè Pravoslav, scontra u misteriosu prìncipe Milivoj, chì li appare è sparisce di novu. Per ch'ella possa invocallu in ogni mumentu, u prìncipe li dà una rosa fatta di salinu. Milivoj hè u figliolu di u rè di l'infernu, chì ùn vole micca a so rilazioni, ma u prìncipi si difende dicendu chì Maruška hà fattu cunnosce l'amore chì ùn cunnosci micca in u mondu sottu. U rè, invece, dice chì a ghjente hè senza cori è avidità.

Spiritu nantu à l'oru

Ancu cun un spiritu pudete vola per l'aria per a felicità! Viktor Preiss cum'è un fantasma misteriosu in una storia epica nantu à un ghjovanu in amore, una bella principessa è un munzeddu d'oru chì nimu avia bisognu à a fine... Una notte di tempesta in Šibeniční vrch, u vagabunu Vojta (F. Skopal) accidentalmente. scopre un tesoru in u sotterraneo, guardatu da un fantasma misteriosu. Vojta hè stunatu da ellu è scappa, ma prima ch'ellu riesci à mette un picculu silex è uni pochi di muniti d'oru in a so sacchetta. Prestu sarà arrubbatu di quelli in un pub stranu.

U più lettu d'oghje

.