Chiudi annunziu

Samsung hà digià parechje cuffie in a so cartera Galaxy Boccioli chì sò custruzzioni di plug è chì offrenu a pussibilità di cambià i punte di silicone in modu chì si adattanu perfettamente à l'arechja. Ma quale sceglie ? Ùn si tratta micca solu di quantu cunfortu pensate ch'elli sò in l'arechja, ma quantu bè si sigillanu l'arechja. Hè ancu per quessa chì offrenu l'opzione di una prova per sceglie a taglia ghjusta di plugs.

Dopu avè accoppiatu è culligatu l'auriculare à u vostru telefunu, pudete truvà in l'applicazione Galaxy Wearcapace cum'è unu di i primi pezzi di infurmazione hè di pruvà a piazza di l'auriculare. p.e. l'ultime Galaxy Buds2 Pro vene cun trè set di punte di silicone in u pacchettu per adattà à ogni orechja. Allora quandu sceglite l'opzione Andemu, A guida à l'adattazione ideale di l'auriculare principia. Allora mette i vostri cuffie in l'arechje è sceglite Dopu. Allora un cuntrollu hà da esse fattu, chì vi diciarà se l'auriculare si adattanu bè, vale à dì s'ellu sigillanu bè, o s'ellu deve sceglie un attache differente.

U risultatu di a prova hè allora chjaramente presentatu à voi, separatamente per ogni orechja. Ùn hè micca un prublema per utilizà un attache differenti per ogni orechja, hè à voi. Quandu si passa per l'assistente di implementazione, vi vede nantu à a pagina principale di l'applicazione Galaxy Wearcapaci mostrarà cunsiglii. Frà l'altri cose, vi dicenu cumu per riappare l'auriculare digià accoppiatu. Se l'auriculare ùn si cunnetta micca automaticamente à u vostru dispositivu, duvete mette l'auriculare in u so casu è poi tuccalli per 3 seconde finu à chì l'indicatore luminosu di u casu lampeghja rossu, verde è blu, allora pudete riparà. V Settings truverete sempre una scelta di cuffie Cunnessione di cuffie faciule. Sì avete a funzione attivata, cambianu à i dispositi vicini senza avè da disconnect o riappare l'auriculare. Quessi sò i dispusitivi Samsung chì sò assuciati cù u vostru contu cù a cumpagnia.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Buds2 Pro quì

U più lettu d'oghje

.