Chiudi annunziu

Per i fan di i telefoni Samsung, l'avvenimentu numeru 1 hè avà l'intruduzioni di a serie Galaxy S23. In l'ultime settimane, ci sò stati rapporti chì Samsung puderia intruduce a so prossima linea di smartphone flagship in a prima mità di ferraghju 2023. Tuttavia, a data di lanciamentu attuale hè stata di sicuru un misteru. Ma avà era a data di lanciamentu attuale Galaxy S23 pò esse digià revelatu. 

Sicondu u leaker Iceuniverse si dice chì Samsung hà digià stabilitu chì ke Galaxy Unpacked 2023 (per Galaxy S23) serà liberatu l'1 di ferraghju di u 2023. Ci hè ancu rumore chì tutta a serie serà in vendita in i principali mercati duie settimane dopu à u so annunziu ufficiale. I telefoni puderanu ghjunghje à altri mercati prima di a fini di marzu 2023. Allora ci hè definitu qualcosa per aspittà ghjustu da a fine di l'annu.

Cosa aspetta da a gamma Galaxy S23? 

Cunsigliu Galaxy L'S23 purterà migliurà a luminosità di a visualizazione, a qualità di a camera è u rendiment. Tutti i dispusitivi in ​​a serie sò previsti per avè una versione più veloce di u processore Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2, RAM LPDDR5X più veloce è almacenamiento UFS 4.0 più veloce. Galaxy U S23 Ultra continuerà à aduprà a stessa batteria 5mAh cum'è u so predecessore, ma Galaxy S23 à Galaxy S23 + puderia saltà e batterie un pocu.

Galaxy S23 à Galaxy U S23 + cuntinuà à aduprà una camera 50MPx, mentri u principale u Galaxy U S23 Ultra serà aghjurnatu à 200MPx. Tutti i trè telefoni avaranu camere frontali 12MP cù autofocus, è alcuni (probabilmente l'Ultra) puderanu ancu avè OIS. Tutti i telefoni currispondenu à u sistema Android 13 da a fabbrica è avarà un megliu lettore di impronte digitali ultrasoniche.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.