Chiudi annunziu

29 Basatu nantu à l'infurmazioni dispunibili, i rendering CAD 3D di u disignu di a serie futura sò stati publicati prima. Galaxy S23, avà a so apparenza hè basamente cunfirmata da materiali promozionali filtrati. Mostranu mudelli Galaxy S23+ è Galaxy S23 Ultra. 

Magazine 91Mobiles hà publicatu l'imaghjini di marketing per a linea Galaxy S23 chì prumove specificamente mudelli Galaxy S23+ è Galaxy S23 Ultra è mostra ancu i wearables esistenti di Samsung cum'è Galaxy Buds2 Pro a Galaxy Watch5. Galaxy U S23 + hè stampatu quì in rosa, mentre chì u Galaxy U S23 Ultra hè vistu in verde.

Per a nova serie, Samsung hà eliminatu cumplettamente u disignu di l'output di a camera chì avemu vistu nantu à i mudelli Galaxy S21 à Galaxy S22. Galaxy U S23 + hà avà un disignu chì hè più in linea cù l'annu passatu Galaxy S22 Ultra. U dispusitivu hà ancu bordi ligeramente curvati. Hè previstu chì Galaxy U S23 avarà un disignu identicu, ancu s'è cù dimensioni in generale più chjuche, logicamente per via di a dimensione più chjuca di a so visualizazione.

Samsung-Galaxy-S23-Samsung-S23-Ultra-signature-colorways-

Comparatu à questu Galaxy U S23 Ultra s'assumiglia assai à u so predecessore, chì hà pigliatu l'aspettu di a serie Note. Tuttavia, ci sò stati cambiamenti sottili cum'è l'anelli di culore di u corpu intornu à a camera. Galaxy U S22 Ultra hà questi anelli in neru intornu à e camere posteriori. U dispusitivu hà sempre un pirtusu per a camera frontale in a visualizazione, chì si dice chì hè un sensor 12MPx mejoratu cù AF.

Culori caratteristiche 

Questa filtrazione di l'infurmazioni praticamenti cunfirma l'ipotesi previ in ​​quantu à e varianti di culore di a nutizia. Caratteristicu è più spessu raffiguratu culore Galaxy U S23 Ultra serà verde. Galaxy S23 serà soprattuttu attrattu da u culore d'oru chjaru / d'oru rosa, induve u rosa puro serà a variante di culore di signale di u mudellu. Galaxy S23+. Di sicuru, tutti i trè smartphones venenu in parechje varianti di culore, ma i culori citati quì seranu i so principali, chì significa chì a cumpagnia li mette in risaltu in i so materiali di marketing è promozionale.

Una cosa più nantu à i display di nutizie. Sicondu u tipster Ahmed Qwaider, anu avutu mudelli Galaxy S23, Galaxy S23+ è Galaxy S23 Ultra Super AMOLED schermi cù una luminosità massima di finu à 1750 nits. Allora questu finisce per esse menu di i 2 nits previsti cum'è suggeritu da u rapportu precedente. Tuttavia, hè bonu per vede ancu di basa Galaxy U S23 uttene a stessa qualità di schermu cum'è e varianti Plus è Ultra. Inoltre, cù u mudellu Galaxy U S23 aumenta ancu a capacità di a bateria. U dispusitivu serà alimentatu da una batteria 3mAh, ma serà sempre limitatu à a carica rapida di 900W. Galaxy U S23 + uttene ancu una capacità di batteria più grande di 4 mAh. Hè un aumentu di 700mAh in a capacità di a bateria per i dui mudelli. Tuttavia, l'ultime hà sempre supportu per a carica rapida 200W.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.