Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: U periodu post-Natali hè tradiziunale unu di sconti di vendita, è questu annu ùn hè micca diversu. Sè ancu avete ricevutu un envelope da Santa cù una piccula quantità di soldi, avete l'uppurtunità perfetta di scambià per un smart watch, scooter elettricu, aspiratore roboticu o ancu cuffie. Una vendita cù centinaie di prudutti in a categuria d'accessori hà iniziatu à Mobil Emergency.

Orologi intelligenti, accessori audio è smartphone

Grandi sconti post-Natali sò cascati inteligentewatch. Per esempiu, riceverete un bonus finu à CZK 3 in più di u prezzu di compra per i flagships da Samsung.

SamsungWatch

Sè vo circate un pocu cuffie o parlante è ùn sapete micca ciò chì cumprà, avemu sceltu parechji prudutti per voi chì sò in vendita è ùn pudete micca sbaglià cumprà.

PanzerGlass prutege in modu affidabile u vostru telefunu

Avete un novu smartphone è avete a paura di mette in ogni locu o mette in a vostra sacchetta perchè ùn avete micca una copertina è un vetru temperatu per ellu ? Questu hà da risolve u prublema panzerglass, chì offre appartamenti casi è indurita extra durable occhiali per mudelli di smartphone novi è più vechji, chì farà u vostru telefunu senza una sola scratch. 

Accessori FISSI cù un grande scontu

I migliori accessori per smartphones, tablette o Macbooks sò ancu pruposti da FISSU. Sè avete bisognu di un supportu di vittura, un caricatore putente o forse un casu di cuoio cucitu à manu per u vostru Macbook, pudete sceglie l'offerta da FIXED.

1024_576_fissatu

Casa intelligente è i migliori scooters in u mondu

Pudete ancu ottene un aspiratore roboticu per un prezzu bellu Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite (4 CZK). Grazie à u so corpu bassu, pò ghjunghje in lochi difficiuli, chì ùn solu aspira, ma ancu asciuga. Per una atmosfera di casa cum'è in un veru cinema cù un sonu di alta qualità è una risoluzione Full HD, u proiettore hè ancu diventatu più prezzu Xiaomi Mi Smart Projector 2, per quale cumprate 14 CZK. 

Xiaomi_Projector2

Scooters elettrici Kaabo hè unu di i migliori chì pudete cumprà in questa categuria in u mercatu. Hanu una custruzzione robusta, una sospensione di rota davanti è posteriore è un sistema di frenu putente. Puderanu viaghjà finu à 180 km cù una sola carica, portanu finu à 150 kg è avè un rendiment gigante. Puderanu manighjà terreni sfida, ma sò ancu grandi per viaghjà veloce in cità, per esempiu à u travagliu o a scola. 

Tutti i mudelli sò avà scontati temporaneamente à Mobil Emergency è pudete truvà prezzi ancu più bassi in scooters marcati cum'è UNIMBACK. Questi pezzi ùn sò mai stati utilizati è venenu cù una garanzia premium completa.

1024_576_Kaboo

U più lettu d'oghje

.