Chiudi annunziu

Puderete avè nutatu chì i schermi di i smartphones anu diverse freccia di rinfrescante, per esempiu 90, 120 o 144 Hz. A freccia di rinfrescamentu di a visualizazione influenza ogni aspettu di l'interfaccia d'utilizatore di u dispusitivu, da u testu è a produtividade generale à i ghjochi è l'interfaccia di a camera. Hè impurtante di sapè quale sò questi numeri è quandu importanu perchè parechje persone ùn anu mancu bisognu di una mostra di freccia di rinfrescante più altu. A freccia di rinfrescante hè probabilmente u cambiamentu più visibile chì un fabricatore pò fà à a visualizazione di un dispositivu, ma i pruduttori piace à ghjucà à u ghjocu di numeri per vende quante unità di i so telefoni quant'è pussibule. Allora hè bonu per esse cuscenti di quandu è per quessa chì importa cusì sapete perchè pudete vulete spende più di i vostri soldi in un dispositivu cù una visualizazione di freccia alta.

Chì ghjè a freccia di rinfrescante di a visualizazione?

A visualizazione in l'elettronica ùn funziona micca in u listessu modu cum'è l'ochju umanu - l'imaghjini nantu à u screnu ùn si move mai. Invece, i display mostranu una sequenza d'imaghjini in diversi punti di u muvimentu. Questu simula u muvimentu fluidu ingannendu u nostru cervellu per riempie i spazii microscòpichi trà l'imaghjini statici. Per illustrà - a maiò parte di e produzzione cinematografica utilizanu 24 frames per second (FPS), mentre chì e produzioni televisive utilizanu 30 FPS in i Stati Uniti (è altri paesi cù a rete 60Hz o sistemi di trasmissione NTSC) è 25 FPS in u Regnu Unitu (è altri paesi cù a rete 50Hz è NTSC). sistemi di trasmissione PAL).

Ancu s'è a maiò parte di i filmi sò girati in 24p (o 24 frames per seconda), stu standard hè statu aduttatu inizialmente per via di limitazioni di costu - 24p hè stata cunsiderata a freccia di frame più bassa chì offre un movimentu lisu. Parechji pruduttori cuntinueghjanu à aduprà u standard 24p per u so aspettu cinematograficu è sensu. I prugrammi TV sò spessu filmati in 30p è i frames sò doppiati per i TV 60Hz. U stessu passa per a visualizazione di u cuntenutu in 25p nantu à un display 50Hz. Per u cuntenutu 25p, a cunversione hè un pocu più complicata - una tecnica chjamata 3: 2 pull-down hè aduprata, chì intreccia frames per stende per currisponde à 25 o 30 FPS.

A filmazione in 50 o 60p hè diventata più cumuna nantu à e plataforme di streaming cum'è YouTube o Netflix. U "scherzu" hè chì, salvu chì ùn fighjate o edità un cuntenutu di alta freccia di rinfrescante, ùn avete bisognu di nunda sopra 60 FPS. Cum'è diciatu prima, cum'è i schermi di freccia di rinfrescante elevate diventanu mainstream, u cuntenutu di freccia di freccia alta diventerà ancu populari. Una freccia di rinfrescante più altu puderia esse utile per trasmissioni sportive, per esempiu.

A freccia di rinfrescante hè misurata in hertz (Hz), chì ci dice quante volte per seconda una nova imagine hè visualizata. Cum'è avemu dettu prima, u filmu generalmente usa 24 FPS perchè questu hè a freccia minima di quadru per un muvimentu fluidu. L'implicazione hè chì l'aghjurnamentu di l'imaghjini più frequente permette chì u muvimentu veloce pare più liscia.

E i tassi di rinfrescante nantu à i telefoni intelligenti?

In u casu di smartphones, a freccia di rinfrescante hè più spessu 60, 90, 120, 144 è 240 Hz, cù i primi trè sò i più cumuni oghje. 60Hz hè u standard per i telefoni low-end, mentri 120Hz hè cumunu oghje in i dispositi mid-range è top-end. 90Hz hè allora utilizatu da certi smartphones di a classe media bassa. Se u vostru telefunu hà una freccia di rinfrescante elevata, di solitu pudete aghjustà in Settings.

Cosa hè a freccia di rinfrescante adattativa?

Una funzione più nova di i telefoni intelligenti di punta hè a tecnulugia di freccia adattativa o variabile. Questa funzione permette di cambià trà e diverse freccia di rinfrescante nantu à a mosca basatu annantu à ciò chì hè visualizatu nantu à u screnu. U so vantaghju hè di salvà a vita di a bateria, chì hè unu di i prublemi più grande cù freti di rinfrescamentu elevati in i telefunini mobili. A "bandiera" di l'annu passatu era u primu à avè sta funzione Galaxy Nota 20 Ultra. Tuttavia, u top flagship attuale di Samsung l'hà ancu Galaxy S22 Ultra, chì pò riduce a freccia di rinfrescante di a visualizazione da 120 à 1 Hz. Altre implementazioni anu una gamma più chjuca, cum'è 10-120 Hz (iPhone 13 Pro) o 48-120 Hz (basi a "peluche" mudellu Galaxy S22).

A freccia di rinfrescante adattativa hè assai utile postu chì tutti usemu i nostri dispositi in modu diversu. Certi sò gamers avid, altri utilizanu i so dispositi più per sms, navigà in u web o vede video. Questi diversi casi d'utilizazione anu esigenze diverse - in i ghjoculi, alti ritmi di rinfrescante dà à i gamers un vantaghju cumpetitivu riducendu a latenza di u sistema. In cuntrastu, i video anu una freccia di fotogramma fissu è u testu pò esse staticu per longu periodi di tempu, cusì l'usu di una freccia di fotogramma alta per vede video è leghje ùn hè micca assai sensu.

Vantaghji di i display di freccia di freccia alta

I display di alta freccia di rinfrescante anu una quantità di vantaghji, ancu in usu normale. L'animazioni cum'è i schermi di scorrimentu o l'apertura è a chjusa di e finestre è l'applicazioni seranu più liscia, l'interfaccia d'utilizatore in l'applicazione di càmera averà menu lag. A fluidità migliorata di l'animazioni è l'elementi di l'interfaccia d'utilizatore rende l'interazzione cù u telefunu più naturale. Quandu si tratta di ghjoculi, i benefici sò ancu più evidenti, è ponu ancu dà à l'utilizatori un vantaghju cumpetitivu - riceveranu aghjurnati. informace nantu à u ghjocu più spessu di quelli chì utilizanu telefoni cù una schermu 60Hz, per pudè reagisce à l'avvenimenti più veloce.

I svantaghji di i display di freccia di freccia alta

Trà i prublemi più grande chì venenu cù l'alta freccia di rinfrescante sò un drenu di bateria più veloce (se ùn parlemu micca di rinfrescante adattativu), u chjamatu effettu gelatina, è una carica più alta di CPU è GPU (chì pò esse un surriscaldamentu). Hè ovvi chì a visualizazione cunsuma energia quandu mostra una maghjina. Cù una freccia più alta, cunsuma ancu più. Questu aumentu di u cunsumu d'energia significa chì i display cù freti di rinfrescante fissi elevati ponu causà una vita di bateria notevolmente peghju.

"Jelly scrolling" hè un termu chì descrive un prublema causatu da a manera di rinfriscà i schermi è a so orientazione. Perchè i display sò rinfrescati linea per linea, bordu à bordu (di solitu da cima à fondu), certi dispositi anu prublemi induve un latu di u screnu pare chì si move davanti à l'altru. Stu effettu pò ancu piglià a forma di testi cumpressi o elementi di l'interfaccia d'utilizatore o u so allungamentu cum'è u risultatu di a visualizazione di u cuntenutu in a parte superiore di a visualizazione una frazzioni di secunna prima chì a parte inferiore a mostra (o vice versa). Stu fenominu hè accadutu, per esempiu, cù l'iPad Mini da l'annu passatu.

In tuttu, i vantaghji di schermi cù una freccia di rinfrescante alta sopra à i disadvantages, è una volta chì avete abituatu, ùn vulete micca vultà à l'antica "60s". U scrolling di testu più fluidu hè particularmente addictive. Sè vo aduprate un telefonu cù un tali display, vi sarà sicuru d'accordu cun noi.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.