Chiudi annunziu

Fate ancu regularmente risoluzioni per l'annu novu, cumu vulete perdiri i liri guadagnati micca solu nantu à e vacanze di Natale, ma per esse idealmente slim per un swimsuit per a staghjoni di l'estiu? È cumu sarà? Ùn pò durà più di ferraghju ? Avemu sceltu e migliori app per voi per aiutà à mantene e vostre risoluzioni di l'annu novu.

MyFitnessPal

U primu cunsigliu hè l'app populari in u mondu per un stile di vita più sanu, MyFitnessPal. Hè un tracker di cibo all-in-one, contatore di calorie, macro tracker, app di salute è fitness tracker. L'app vi permette di amparà i vostri abitudini, vede cumu manghjate, fà scelte alimentari più intelligenti, truvà motivazione è sustegnu, è ghjunghje à i vostri scopi di salute.

Scaricate nantu à Google Play

Perdite!

Sè vo circate una app più persunalizata chè MyFitnessPal, Lose It hè una grande opzione. L'app vi permette di stabilisce obiettivi di perdita di pisu è seguite a vostra dieta, l'alimentariu è l'esercitu. Pudete piglià foto di u vostru alimentu per registrà ciò chì avete cunsumatu, stabilisce obiettivi di macro dieta per i piani di perdita di pisu, è sceglite ricette persunalizate chì si adattanu à i vostri bisogni precisi.

Scaricate nantu à Google Play

Lifesum

Lifesum vi furnisce piani cumpleti di pasti per ogni tipu di dieta è u vostru scopu, cù ricette sane per aiutà à creà una dieta equilibrata. Offre ancu una interfaccia d'utilizatore assai chjara per u seguimentu di calori. Sfurtunatamente, avete bisognu di un abbonamentu pagatu per sincronizà cù servizii di terzu, chì pò esse un disattivazione per alcuni utilizatori.

Scaricate nantu à Google Play

Mealime

Cumincià ogni dieta pò esse difficiule. Ùn avete micca solu monitorà e vostre attività di manghjà, ma ancu avete da fà assai pianificazione. Ùn hè micca faciule cumprà tutti l'ingredienti per a preparazione curretta di pranzi in una dieta particulare. Hè per quessa chì Mealime hè quì per aiutà à pianificà i pasti per voi è a vostra famiglia è creà liste di shopping. Un abbonamentu pagatu vi dà accessu à infurmazioni nutrizionali dettagliate, seguimentu di u pianu di pasti è ricette esclusive.

Scaricate nantu à Google Play

Digiunu intermittente BodyFast

L'ultima punta hè l'app BodyFast Intermittent Fasting, chì permette di ottene un pianu di digiunu sicuru è efficace. Include ricette, piani di digiunu, cunsiglii di coaching, è traccia di cibo è acqua. Utilizendu, ampararete ciò chì manghjate è cumu ogni fasi affetta u vostru corpu. Inoltre, averete accessu à l'addestratore BodyFast, trackers cù cronometri è ricordi, è piani adattati à i vostri bisogni dietetici è scopi.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.