Chiudi annunziu

Avemu un annu novu quì. Un annu novu, chì speremu esse megliu cà l'ultimu, in quale seremu megliu cà in u precedente. Dopu tuttu, hè ciò chì ci dicemu ogni volta. Ma ciò chì facemu nantu à questu hè à noi. Hè per quessa chì vi purtemu sta lista di l'applicazioni, u scopu di quale hè di ottene u più travagliu fattu cù u minimu tempu chì pudete passà per qualcosa altru.

Microsoft Lens - quandu ùn vulete micca riscrive e note

L'applicazione Microsoft Lens serà principalmente aduprata da i studienti di liceu è università. Offre a funzione di scanning testu è possibbilmente di cunvertisce in PDF, cusì vi permette di piglià ritratti di ogni tipu di note, note nantu à lavagna, ma ancu documenti, è in un mumentu di salvà in u vostru telefunu in PDF o altru furmatu.

Scaricate nantu à Google Play

Google Keep per note è attività

Google Keep hè un strumentu utile, sufisticatu è ancu cumplettamente gratuitu chì vi servirà bè per piglià note è listi di ogni tipu. Offre una perfetta cooperazione è cumpatibilità cù altre applicazioni, servizii è arnesi da Google, è offre ancu a pussibilità di cullaburazione, supportu per voce è input manuale o ancu supportu per disegnu.

Scaricate nantu à Google Play

Easy Notes - Nota Piglià Apps

Sè vo circate una app chì vi permette di creà è gestisce note, note desktop, o forse liste, pudete pruvà Easy Notes. Questa app offre una gamma di funzioni da a creazione di quaderni, l'aghjunzione di fugliali multimediali o l'appuntamentu di note per mezu di note vocali à u salvamentu automaticu è opzioni ricche per l'ordine è a gestione di e vostre note. Per note in Easy Notes, pudete stabilisce è persunalizà un fondo di culore, creà categurie, utilizate l'opzione di salvezza è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Microsoft Word

Un classicu pruvucatu trà l'applicazioni per a lettura è a gestione di documenti di testu hè Word da Microsoft. Microsoft hè constantemente aghjurnatu è migliurà a so Parola, cusì averete sempre tutte l'arnesi necessarii per edità è creà documenti, cumpresu un lettore di file PDF. Di sicuru, ci hè un modu di cullaburazione, opzioni di spartera ricche è altre funzioni utili. Tuttavia, alcuni di elli ponu esse dispunibili solu per l'utilizatori cù un abbonamentu Office 365.

Scaricate nantu à Google Play

OneNote

OneNote hè unu di i strumenti più populari per piglià note è documenti. Questa applicazione sofisticata da l'attellu di Microsoft offre a pussibilità di creà blocchi di note cù note, quandu creanu note averete una scelta di parechji tippi di carta, è puderà ancu aduprà una varietà di arnesi per scrive, sketching, disegnu o. annotazione. OneNote offre ancu supportu di scrittura, manipulazione faciule di cuntenutu, scansione di note, spartera è cullaburazione.

Scaricate nantu à Google Play

nuzzioni

Sè vo circate una app multi-piattaforma, multi-purpose chì pò fà assai di più cà solu note basi, duvete sicuramente andà per Notion. Notion permette di piglià note di ogni tipu - da note è liste di cose da fà à entrate di ghjurnale o situ web è altre pruposte di prughjettu à prughjetti di squadra spartuti. Notion offre opzioni ricche per edità testu, aghjunghje schedarii media, sparte, gestione è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Simplenote

Simplenote hè una app ricca di funzioni chì vi permette di creà, edità, gestisce è sparte tutte e vostre note. In più di note, pudete puru aduprà per cumpilà listi di ogni tipu, pudete chjaramente sorte è almacenà e vostre voci quì, l'applicazione offre ancu una funzione di ricerca avanzata. Di sicuru, ci hè ancu a pussibilità di aghjunghje etichette, spartera è cullaburazione.

Scaricate nantu à Google Play

Uffiziu Polaris

Polaris Office hè una applicazione multifunzionale per edità, vede è sparte documenti micca solu in formatu PDF. Offre supportu per a maiò parte di i formati di documenti cumuni, cumprese presentazioni, è ancu supportu di fonti scritti a manu, a capacità di travaglià cù a maiò parte di l'almacenamiento in nuvola, o ancu un modu di cullaburazione. Polaris Office hè gratuitu in a so versione basica, un abbonamentu hè necessariu per accede à alcune funzioni bonus.

Scaricate nantu à Google Play

Gabbianu

Gboard hè un teclatu di software gratuitu da Google chì offre una varietà di funzioni utili. Pudete aduprà, per esempiu, scrivite in un colpu o input di voce, ma Gboard offre ancu supportu per scrittura a manu, integrazione di GIF animati, supportu per inserisce input in parechje lingue, o forse una barra di ricerca per emoticons.

Scaricate nantu à Google Play

SwiftKey

U teclatu SwiftKey, invece, hè fattu da Microsoft. Microsoft SwiftKey si ricorda gradualmente tutte e specifiche di a vostra digitazione è cusì accelera gradualmente è rende u vostru travagliu più efficiente. Offre ancu un teclatu emoji integratu, supportu per incrustà GIF animati, correzioni automatiche intelligenti è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Spark

L'applicazione multi-piattaforma Spark Mail hè particularmente adattata per a cumunicazione corporativa di massa è di u travagliu, ma pudete ancu aduprà per scopi privati. Spark Mail offre una mansa di grandi funzioni, cum'è caselle di mail intelligenti, a capacità di pianificà un missaghju per esse mandatu, o ricordi per email. Di sicuru, ci sò ricche opzioni di persunalizazione, supportu di gestu è una interfaccia d'utilizatore chjara.

Scaricate nantu à Google Play

posta aerea

Un altru cliente di e-mail populari micca solu per smartphones cù Androidem hè AirMail. Offre a pussibilità di gestisce parechji cunti di e-mail differenti, u funziunamentu faciule è una quantità di grandi funzioni. Questi includenu, per esempiu, l'opzione di sceglie trà parechji modi di visualizazione, ordinazione innovativa di conversazioni in un stile di chat, o ancu supportu per un modu scuru.

Scaricate nantu à Google Play

Mail di Prutoni

Proton Mail offre una gestione affidabile è sicura di tutti i vostri cunti email. E funzioni di l'app includenu supportu per gesti è modalità scura, criptografia end-to-end, missaghju avanzatu o opzioni di sicurità ricche per i vostri missaghji. Proton Mail hè ancu carattarizatu da una interfaccia d'utilizatore chjara è un funziunamentu faciule.

Scaricate nantu à Google Play

Luna + Lettore

L'applicazioni populari per leghje e-libri include, per esempiu, Moon+ Reader. Offre supportu per a maiò parte di i formati cumuni di e-book, ma ancu documenti in PDF, DOCX è altri formati. Pudete persunalizà cumplettamente l'interfaccia di l'applicazione, cumprese una quantità di attributi di font, à u vostru piace, pudete puru sceglie trà parechji schemi diffirenti, è di sicuru, u modu di notte hè ancu supportatu. Moon+ Reader offre ancu a capacità di stabilisce è persunalizà gesti, cambià a retroilluminazione è assai di più.

Scaricate in Google Play Store

LeghjeEra

ReadEra hè un lettore cù a capacità di leghje e-libri di tutti i formati pussibuli in linea è offline. Offre ancu supportu per documenti in PDF, DOCX è altri formati, rilevazione automatica di e-libri è documenti, a capacità di creà listi di tituli, ordinamentu intelligente, persunalizazione di visualizazione è una mansa di altre funzioni chì ogni lettore certamente aduprà.

Scaricate in Google Play Store

Photomath

Ancu se Photomath ùn hè micca una calculatrice in u veru sensu di a parolla, certamente apprezzerete sta applicazione. Questu hè un strumentu assai interessante chì permette di piglià una foto di qualsiasi esempiu matematicu cù a camera di u vostru smartphone - sia stampatu, nantu à u screnu di l'urdinatore, o scrittu à manu - è vi mostra a so suluzione in pocu tempu. Ma ùn finisci micca quì, perchè Photomath pò ancu piglià un passu à passu per tutta a prucedura di calculà l'esempiu datu.

Scaricate in Google Play Store

CalcKit

CalcKit hè una applicazione versatile chì vi pò aiutà cù calculi di ogni tipu. A so interfaccia d'utilizatore hè simplice è chjara, è truverete parechje funzioni per calculi è cunversione. Sia avete bisognu di una calculatrice scientifica, una calculatrice simplice, un convertitore di valuta o unità, o forse un strumentu per calculà u cuntenutu o u voluminu, CalcKit vi serve in modu affidabile.

Scaricate in Google Play Store

Calculatrice mobile

Mobi Calculator hè una calculatrice per Android cù una interfaccia d'utilizatore chjara è un funziunamentu faciule. Maneghja i calculi basi è più avanzati, offre l'opzione di sceglie un tema, affissendu a storia di i calculi, una funzione di doppia visualizazione è assai di più. Tuttavia, à u cuntrariu di alcune altre calculatrici, ùn offre micca funzioni grafiche.

Scaricate nantu à Google Play

slidebox

Cù l'applicazione Slidebox, pudete almacenà è urganizà in modu convenientu è efficiente tutte e vostre foto. Questa applicazione offre a pussibilità di eliminazione rapida è faciule, di sorte in album di foto individuali, di ricerca è poi di paragunà imaghjini simili, ma ancu di una cooperazione perfetta cù alcune altre applicazioni.

Scaricate in Google Play Store

A + Galleria

L'applicazione chjamata A+ Gallery offre una visualizazione rapida è còmuda di e foto nantu à u vostru Android dispusitivu. Inoltre, pudete aduprà sta applicazione per urganizà automaticamente è manualmente e vostre imagine, creà è gestisce album di foto, o ancu fà ricerche avanzate basate nantu à una quantità di diversi parametri. A+ Gallery offre ancu l'opzione per ammuccià è chjude l'imaghjini selezziunate.

Scaricate in Google Play Store

Hè File Explorer File Manager

Es File Explorer File Manager hè un gestore di file affidabile è pruvucatu per u vostru smartphone cù Androidem. Offre supportu per tutti i tipi di schedari cumuni, cumpresi l'archivi, è capisce u almacenamentu in nuvola cum'è Google Drive o Dropbox, è ancu FTPP, FTPS è altri servitori. Offre a pussibilità di gestione di fugliali remoti, trasferimentu via Bluetooth, frà altri cose, include ancu un navigatore integratu di file multimediali.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.