Chiudi annunziu

Forse u Babbu Babbu ùn vi hà purtatu u novu telefuninu chì vulete, ma forse ùn l'hà micca vulsutu ancu, perchè l'attuale hè abbastanza per voi. Ma s'ellu hè digià un vennari, pudete avè un certu rallentamentu in ellu. Hè per quessa chì sti cunsiglii sò utili per voi cù sta malatia Android i telefoni aiutanu. 

Cura di u dispusitivu 

Cura di u dispusitivu si trova in Settings, induve pudete vede u statutu di u vostru dispositivu dopu cliccà u menù. Hè mostratu micca solu cù u testu, ma ancu cù un emoticon. Sè vo site fora di i valori blu è verdi, duvete indirizzà l'ottimisazione in qualchì modu, perchè pò rallentà u vostru telefunu. Ci hè una scelta quì Batterie, Storage a Memoria. Ogni offre diverse scelte è opzioni.

Sguassate a cache 

Puderete esse surprised per sapè chì a quantità di schedarii pruvisorii pò piglià gigabytes di u spaziu di almacenamiento di u vostru dispositivu. Inoltre, s'è vo aduprate alcuni di l'ultimi dispositi Samsung chì ùn anu più un slot microSD, pudete prestu perde stu locu. I dispusitivi mid-range o low-end chì ùn sò micca trà i top performers ponu allora cumincià à rallentà quandu a cache hè piena. In ogni casu, sguassate è liberà u spaziu pò ritruvà in forma. Succede ancu chì qualchì volta l'applicazioni è i siti web ponu esse arrabbiati per una certa ragione. Sguassà a cache pò facilmente risolve questi prublemi. Inoltre, sta azione ùn hè micca qualcosa chì avete da fà ogni ghjornu. Una volta ogni pochi settimane hè abbastanza, è solu per l'applicazioni più usate. Quì sottu truverete una prucedura nantu à cumu fà questu. 

  • Truvate l'icona di l'app chì vulete sguassà a cache.  
  • Mantene u to dettu nantu à questu per un bellu pezzu.  
  • In cima à destra, selezziunate u simbulu "i".  
  • Scorri giù è tocca u menu Storage 
  • Cliccate nant'à Chjara memoria in u cantonu in basso à destra per sguassà tutti i schedarii pruvisorii cullucati da l'applicazione

Aghjurnate à l'ultimu software dispunibule  

Duvete sempre assicuratevi di utilizà l'ultime custruzzioni di software o patch di sicurezza dispunibule per u vostru telefunu. Google hè constantemente ottimisatu u sistema cù ogni nova versione Android, per furnisce megliu rendiment è fluidità. L'aghjurnamentu à una versione di sistema più nova pò ancu liberà i prufessiunali di u sistematerzu in u dispusitivu, chì à u turnu puderia aiutà à carricà l'applicazioni più veloce è migliurà a fluidità di u sistema stessu.

Tutti i principali fabricatori sò andati da i primi tempi di u sistema Android una longa strada è avà tendenu à liberà frequenti aghjurnamenti di software per i so telefoni. A più bona parte hè chì, cù quasi ogni aghjurnamentu, questi pruduttori pruvate à migliurà ancu u rendiment è a fluidità di u sistema basatu nantu à i feedback di l'utilizatori. Samsung, in particulare, face un travagliu eccellente di lancià patch di sicurezza mensili è novi aghjurnamenti OS à tutti i so dispositi in una manera puntuale.

Restart u dispusitivu  

In i tempi quandu a gestione di a memoria di u sistema stessu era Android assai peggiu è i telefoni sò venuti cù una quantità limitata di RAM, l'esperti ricumandenu di riavvia ogni ghjornu per assicurà u so megliu rendimentu. Ancu s'ellu ùn hè più u casu, l'idea di riavvia u dispusitivu almenu una volta ogni pochi ghjorni persiste. Questu hè perchè stu passu liberarà e risorse occupate da l'applicazioni in sfondate, migliurà cusì a fluidità generale di u sistema, in particulare per i dispositi low-end o low-end cù Android, chì ùn vene micca cun assai RAM. Ma nantu à i telefoni più novi è più putenti, a migliione ùn serà micca cusì notevuli.

Rilascia u almacenamentu  

Ùn riempite mai tuttu u almacenamentu dispunibule di u vostru telefunu perchè questu pò influenzà assai u so rendimentu è rallentà considerablemente. In u risultatu, i travaglii basi cum'è l'apertura o l'installazione di l'applicazioni, a riproduzione di video, etc., pigghianu più di l'abitudine è u telefunu si congelarà ancu in modu aleatoriu sottu una tale carica. Andà à Settings -> Storage in u dispusitivu è verificate a quantità di spaziu liberu. In alternativa, pudete cercà "almacenamiento" in i paràmetri di u vostru dispositivu per truvà l'opzione adatta.

Cusì, evite micca aduprà più di 80% di a capacità di almacenamiento, postu chì u telefunu è u sistema operatore stessu necessitanu circa 5 à 8 GB di spaziu liberu per funziunà bè. Per liberà u spaziu, pudete sguassà i fugliali inutili, disinstalla l'applicazioni inutili, è sguassate tutte e foto è i video salvati in u nuvulu. Pudete ancu aduprà l'app per pulisce rapidamente a cache di l'app, l'imaghjini duplicate, i fugliali grandi è i fugliali multimedia indesiderati I schedari da Google.

Elimina l'applicazioni inutilizate  

Disinstalla l'applicazioni vechje è inutilizate nantu à u dispusitivu di u sistema Android ùn avarà micca un effettu direttu nantu à a so prestazione, ma liberarà u spaziu necessariu in u almacenamentu impurtante per u funziunamentu ideale di u dispusitivu. Inoltre, s'è vo avete un saccu di app in constantemente in sfondate, a disinstallazione liberarà risorse preziose è aiutarà à migliurà a fluidità di u sistema. I telefunini Samsung ponu ancu avvisà automaticamente à quelli applicazioni chì drenanu a bateria eccessivamente in u sfondate, è pudete sia disattivà cù forza o, sicuru, disinstallate direttamente.

U più lettu d'oghje

.