Chiudi annunziu

Apple è Samsung restanu attori dominanti in u mercatu globale di smartphone. U primu hè un titan in u so dirittu. A so svolta da una cumpagnia di hardware pura à un giant di abbunamentu hè stata eseguita abilmente, è avà hè essenzialmente indistruttibile. Comparatu à u Sudcoreanu, u fabricatore americanu pruduce assai menu hardware, ma hè grazia à i servizii chì face assai più soldi. Ma quì ùn si tratta micca di servizii, ma di telefoni. 

Apple simpricimenti gode di un lussu chì Samsung ùn hà micca. Nisuna altra cumpagnia faci smartphones cù u sistema operatore iOS, è se i clienti volenu aduprà stu sistema, anu da cumprà iPhone. Inoltre, l'ecosistema di Apple hè cusì forte chì i clienti anu bisognu di l'altri dispositi di a cumpagnia per prufittà pienamente di questu. p.e. MacBook offre cusì funziunalità veramente senza prublemi micca solu cù iPhonem, ma dinù cù iPad è cetara, perchè sò sempre quì Apple Watch è per esempiu AirPods, chì ancu cù Android i telefoni funzionanu, ma ùn avete micca aduprà tutte e so funziunalità (ANC, etc.). Samsung solu ùn hà micca quellu vantaghju è ùn averà mai.

Face smartphones cù u sistema Android (hà uccisu u so propiu sistema Bada assai tempu fà), chì hè fattu da centinaie di altri fabricatori in u mondu. In realtà, però, ci sò solu una manciata di OEM cù u sistema Android, chì pò veramente cumpete cù ciò chì Samsung crea, ma hè sempre una distrazione per u cliente. Samsung hà simplicemente à pruvà più forte è spinghje a sega più dura per distinguersi trà a folla di i fabricatori. In un mare di dispusitivi cù un sistema Android perchè hè assai faciule d'affucà è hè a respunsabilità di Samsung di natà upstream.

Tiro vs. L'isula dinamica 

iPhone 14 Pro hè un esempiu perfettu di u lussu chì tù Apple anu da piglià u so tempu cù e so decisioni di disignu. U cutout di a visualizazione hè diventatu una funzione di i telefoni di punta cù u sistema Android passatu assai tempu fà. Apple ma ellu vende ancu i mudelli basi di a nova serie, chì anu sempre u cutout, è i clienti ancu tollerà. Solu cù l'ultime serie, cù u moniker Pro, hà cambiatu à un pannellu cù un doppiu cut-out è una superficia interattiva intornu. In ogni casu, i clienti anu avutu aspittà per l'Isula Dinamica, è quandu anu fattu, era una suluzione cumplettamente unica (chì di u fattu chì pò esse Androidu replicate cù una applicazione simplice).

I pruduttori chinesi anu ghjuntu cù un pirtusu per a camera frontale abbastanza rapidamente, ancu s'è Samsung hè diventatu una di e prime cumpagnie à presentà una tale suluzione cù a visualizazione Infinity-O di u mudellu. Galaxy A8s, una mossa rapidamente replicata da innumerevoli pruduttori in i prossimi mesi. Dopu qualchì tempu, ùn era micca una suluzione unica, chì ùn hè micca u casu cù Dynamic Island.

A lotta per a curvatura 

Cunsigliu Galaxy Da Fold a Galaxy Z Flip hà una longa strada per andà cù a so soluzione di cuncepimentu originale prima di riesce à arrubà ogni parte di mercatu significativa da Apple, assumendu Apple Di sicuru, ùn vene micca prestu cù u so propiu telefunu plegable. Quandu si tratta di design essenziale è di passi funziunali, Apple li piace à piglià u so tempu. Ùn era micca pressatu di presentà 5G à i so iPhones ancu in un tempu quandu Samsung è altri fabricatori avianu digià parechji mudelli cù supportu per queste rete in u mercatu. In listessu modu, prucederà abbastanza logicu in u casu di telefoni plegabili. Aspittà solu chì Samsung apre a strada per ellu per riesce.

Chì opzioni hà Samsung in questu, per minaccia Apple, ci ne resta ? A cumpagnia ùn hà micca sicretu u fattu chì vede u futuru in i telefoni plegabili. Hè ghjuntu u tempu per Samsung di espansione è prumove ancu più stu fattore di forma. Si deve esse di custruisce un capu inattaccabile cù una offerta di prudutti diversa chì farà ogni pieghevule iPhone, cù quale Apple venerà à vede data in paragone. Diversi cumpunenti avanzati fabbricati da parechje cumpagnie diverse è furniti à Samsung, da pannelli plegabili à batte di split, dà un vantaghju chì nisuna altra cumpagnia hà ancu. Allora Samsung duverebbe cunfidà più nantu à a so (è a so) sapè fà per fà i so smartphones plegabili una classe megliu, ma una classe più economica.

Apple ferma sempre a so arma secreta in riserva, è cuntinueghja à esse un prublema per Samsung ancu s'ellu ùn esiste micca veramente. Hè certamente una minaccia per u giant sudcoreanu senza chì nimu sà cumu si vede è funziona. A cunniscenza chì si travaglia è chì pò vene da ghjornu à ghjornu hè simplicemente abbastanza in questu casu. Allora Samsung faria bè per appruntà l'eventuale arrivata di l'iPhone plegable cù i so sforzi. Apple si piglia u so tempu, ma quandu hè fattu, senza dubbitu ci mostrarà a prima iterazione di u so puzzicheghju pulitu à a perfezione, chì prubabilmente ci farà tutti à pusà nantu à i nostri culi (cunsiderendu ancu u prezzu). Samsung hà solu bisognu di dimustrà chì pò fà tuttu assai megliu è più prezzu. Ma ci farà? Di sicuru, avemu cridutu cusì. Hà più sperienza, una catena di fornitura più grande, è a più grande basa d'utilizatori chì usa digià un tipu di dispositivu flessibile.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip quì

Apple iPhone 14, per esempiu, pudete cumprà quì

U più lettu d'oghje

.