Chiudi annunziu

Natale hè daretu à noi, ma i sconti Alza sò sempre attivu. Allora quì sò i primi 5 cose Samsung chì sò attualmente in vendita.

Adattatore Samsung Power cù carica rapida 25W

Vulete carricà u vostru telefunu o qualsiasi altru dispositivu rapidamente ma in modu sicuru? Ottene un adattatore di alimentazione 25W da a produzzione originale di Samsung in un disignu classicu neru per u vostru equipamentu. U corpu di u caricatore hè decoratu cù un disignu neru simplice è una uscita USB cù una funzione di carica rapida. U prezzu hè 100 CZK più prezzu, cusì pudete ottene per 299 CZK.

Pudete cumprà l'adattatore Samsung Power cù carica rapida 25W quì

Samsung Galaxy Watch5 Pro

Cambia u vostru modu di vita attuale per u megliu è crea abitudini novi è più sani. L'orologi premium ponu trattà di tuttu - da a corsa in natura à l'entrenamentu in un centru di fitness à esigenti escursioni in muntagna. Cù l'applicazioni utili è u supportu di u localizzatore GPS, ùn vi perderete mai più, grazie à quale pudete scopre ancu lochi inesplorati prima durante u viaghju. In più, a funziunalità còmuda Route Workout permette à voi à sincronizà tutti i vostri rotte, chì vo avete cù u vostru watch Samsung Galaxy Watch5 Per una visione perfetta di a vostra prestazione di ogni ghjornu. U prezzu attuale hè CZK 10.

Samsung Galaxy WatchPudete cumprà 5 Pro quì

32" Samsung Smart Monitor M8

Tuttu ciò chì avete bisognu hè ghjustu nantu à u vostru screnu. Fighjate, travaglià è chat - tuttu senza cunnette un computer o laptop separatu. I vostri app di gestione di cuntenutu preferiti, produtividade è videochiamate sò integrati ghjustu in u Samsung Smart Monitor M8, chì hè una gioia per aduprà. U prezzu attuale hè CZK 17.

Pudete cumprà u 32 "Samsung Smart Monitor M8 quì

Monitor LCD 4K 32" Samsung F32TU870

U monitor arricchisce a vostra cunfigurazione di l'urdinatore cù un display cù una diagonale tutale di 32″. U rapportu d'aspettu hè 16: 9. L'imaghjini hè resa cù a tecnulugia VA, chì si vanta di una resa di l'imaghjini fideli cun altu cuntrastu. A risoluzione di u monitor era 3840 × 2160 pixel. U tempu di risposta di 5 ms hè abbastanza per u travagliu classicu è l'intrattenimentu, se lasciamu fora i ghjochi d'azzione veramente veloci. Frequenza di rinfrescante 60 Hz, a luminosità hè 250 cd/m2. Per l'utilizatori più avanzati, a prufundità di culore, chì hè 8bit, hè interessante. DisplayPort 1.4, HDMI 2.0 è Thunderbolt sò dispunibuli per cunnette à gràfiche. U prezzu hè CZK 10.

Pudete cumprà u 32 "Samsung F32TU870 quì

TV LED SMART 43" Samsung UE43BU8502

U valore tutale di a diagonale di 43 inch inseme cù a risoluzione 4K Ultra HD hè ideale per un piacè veramente eccezziunale di filmi è serie. A tecnulugia LCD LED utilizata, cù l'aiutu di un diodu emettitore di luce, guarantisci una sfumatura cambiante di biancu finu à i bordi di u screnu TV. A tecnulugia Smart TV vi dà l'uppurtunità di arricchisce l'interfaccia TV cù una quantità di applicazioni utili. A funzione Miracast hè bona per sparta l'imaghjini da u telefuninu.

43 Samsung UE43BU8502

Pudete cumprà u 43" Samsung UE43BU8502 quì

U più lettu d'oghje

.