Chiudi annunziu

Samsung hè travagliatu per rende l'app Camera Assistant dispunibule per quant'è più dispusitivi pussibule. Questu hè secondu un postu publicatu da un moderatore in u foru di a cumunità di a Corea di u Sud di a cumpagnia.

Samsung hà lanciatu l'app Camera Assistant l'annu passatu Ottobre. Hè un modulu di l'app Good Lock (ma indipindente da questu) chì permette à l'utilizatori di persunalizà u cumpurtamentu o paràmetri di a camera à un livellu più profundo di l'app nativa di foto permette. In u Novembre hà ricevutu aghjurnamentu, chì vi permette di abbinà a so icona cù u culore di u wallpaper di u vostru telefunu.

Tuttavia, dapoi u so lanciu, l'app hè dispunibule solu nantu à i telefoni di punta attuale Galaxy S22 è parechji utilizatori Galaxy dumandò chì u giant coreanu rende dispunibule per i so dispositi. Mentre chì Samsung pare avè pigliatu stu feedback in cunsiderà, ùn hà ancu revelatu chì altri dispositi ghjunghjerà u titulu, o quandu. Puderia esse un telefunu però Galaxy S21 Ultra è puzzle Galaxy Da Fold4 a Da Flip4, postu ch'elli spartenu largamente e stesse specifiche di càmera.

Ci hè ancu da nutà chì l'applicazione hè sempre luntanu da esse ufficialmente dispunibule in ogni locu, chì hè ancu applicà à a Repubblica Ceca. Tuttavia, hè pussibili à scaricà lu attraversu fonti alternative cum'è APKMirror.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.