Chiudi annunziu

Qualcosa Apple face cù i so iPhones di solitu diventa una tendenza in u mondu smartphone. A più ricenti, u giant di Cupertino hà stunatu i so utilizatori cù l'intruduzioni di un cutout interattivu L'isula dinamica à a fila iPhone 14 Per. Avà U situ web di Elec per servitore SamMobile hà purtatu qualchi dettagli interessanti nantu à cumu Samsung hà sappiutu pruduce pannelli OLED secondu e novi esigenze di visualizazione di Apple.

Tutti sapemu chì l'Isula Dinamica hè in realtà un truccu di software, ma Samsung hà avutu à piglià qualchi passi per aggira l'Isula Dinamica. In particulare, u giant coreanu hè statu obligatu à utilizà un prucessu di stampa inkjet supplementu per vede a serie iPhone 14 Pro a sigillata è prutetta da l'umidità è l'aria.

Per l'iPhone 13, l'iPhone 14 è l'iPhone 14 Plus, Samsung hà utilizatu un metudu di deposizione inkjet durante u prucessu TFE (Thin Film Encapsulation). Tuttavia, per l'iPhone 14 Pro è 14 Pro Max, hà utilizatu un dispositivu supplementu di tinta è una capa di toccu in u TFE per aumentà a durabilità è a longevità di i so display.

Samsung hà dettu chì puderia solu gestisce u taglio laser è a sigillatura, ma i bisogni di Apple eranu diffirenti. U giant smartphone di Cupertino hà vulsutu utilizà un metudu di stampa inkjet per sigillà i bordi di l'"isula dinamica" è creà una separazione da u restu di u pannellu OLED. Per questu scopu, SEMES, una filiale di Samsung, hà pruduttu l'equipaggiu chì Samsung hà utilizatu per fabricà a visualizazione di Apple. U listessu mètudu hè stata utilizata da LG Display, chì furnia Apple cun display per iPhone 14Pro Max.

Apple Per esempiu, pudete cumprà iPhone 14 quì

U più lettu d'oghje

.