Chiudi annunziu

Apple travaglia in dui novi tablette iPad Pro - una versione 11,1-inch è una versione 13-inch - chì puderia esse liberata l'annu prossimu. Almenu hè ciò chì u situ web dice, citendu u capu di DSCC Ross Young MacRumors. Hè assai prubabile chì a divisione di visualizazione di Samsung Samsung Display serà l'unicu fornitore di pannelli OLED per i dui novi mudelli iPad Pro.

Apple hà acquistatu pannelli OLED da Samsung Display da quandu hà cuminciatu à aduprà stu tipu di display in i so prudutti (a prima generazione di smartwatches l'utilizanu specificamente). Apple Watch da u 2015). Inoltre, hà stabilitu partenarii cù altri fabricatori, ma ùn sò micca stati cusì bè. Dunque, hà sempre cunfidatu Samsung in questu spaziu, in particulare per i so prudutti di punta.

In vista di stu fattu, hè logicu per suppone chì Samsung Display serà l'unicu fornitore di pannelli OLED ancu per i futuri mudelli iPad Pro. Se questu hè veramente u casu, a divisione duverà prestu aumentà a produzzione di display OLED per risponde à e richieste future di u giant di Cupertino per i pannelli OLED. Dopu tuttu, l'iPads vendenu in grande quantità in u mondu - almenu u megliu in u mondu di tablette.

Comu hè cunnisciutu, Samsung hè u più grande fornitore di pannelli OLED in u mondu. Recentemente, hà ancu cuminciatu à pruduce display OLED per TV è monitor. U pannellu QD-OLED chì u Samsung S95B TV usa hè statu elogiatu per u so rendimentu da parechji esperti di TV in u mondu.

Per esempiu, pudete cumprà pasticchi Samsung quì

U più lettu d'oghje

.