Chiudi annunziu

Samsung hà intenzione di presentà una quantità di novi mudelli quist'annu Galaxy È, mentri unu di elli serà Galaxy A34 5G, u "futuru successore" di l'attuale hit mid-range Galaxy A33 5G. Avà i so novi renders sò filtrati, rivelanu in quali culori serà prupostu.

Renders publicati da u situ TheTechOutlook, mostra Galaxy A34 5G in quattru culori: neru, viola, calce è argentu. Altrimenti, cunfirmanu ciò chì avemu vistu prima, chì hè chì u telefunu avarà un display flat cù una tacca in forma di U è trè camere posteriori, ognunu cù a so propria tacca. Tutti l'altri smartphones Samsung previsti per questu annu duveranu avè stu disignu di càmera, cumprese mudelli di punta Galaxy S23.

Galaxy Sicondu e filtrazioni dispunibili, l'A34 5G uttene un display Super AMOLED di 6,5-inch cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 90Hz, un chipset Exynos 1380 o Dimensity 1080, una camera principale di 48MPx è una batteria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per 25 W di carica rapida. Ci deve esse ancu un lettore di impronte digitali sottu-display, parlanti stereo o un gradu di prutezzione IP67. Sembra chì serà alimentatu da u software Android 13 cù superstruttura Unu UI 5. Inseme cù un fratellu Galaxy A54 5G Si dice chì serà introduttu più tardi stu mese.

telefono Galaxy Pudete cumprà l'A33 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.