Chiudi annunziu

Prima di l'iniziu di a fiera CES di questu annu, Samsung hà introduttu una seria di novi monitori. Frà elli, a nova versione di u Smart Monitor M8, chì porta un software più intelligente, una camera web mejorata è un stand più flexible.

U novu Smart Monitor M8 (M80C) hà un pannellu 4K QLED (VA) in dimensioni 27 è 32 inch. Cum'è u so predecessore, hè prupostu in quattru culori: blu, verde, rosa è biancu. U so stand regulabile in altezza pò esse inclinatu è giratu finu à 90 gradi per una più libertà è adattabilità. Se vulete risparmià spaziu, pudete rimpiazzà u stand cun un monte VESA.

Inoltre, u monitoru hà ricevutu parlanti stereo di 2.2 canali cù supportu Adaptive Sound +, dui porti USB-C, cunnessu Micro HDMI, standard Wi-Fi 5 è protocolu AirPlay. U portu USB-C supporta finu à 65W di carica per i dispositi cunnessi.

U novu Smart Monitor M8 vene cun una versione più nova di u sistema operatore Tizen. In più di pudè streaming media cum'è Apple TV+, Disney+, Netflix, Prime Video, Samsung TV Plus è YouTube senza avè bisognu di un dispositivu supplementu, permette di cuntrullà i dispositi intelligenti di casa cumpatibili cù u standard. Materia. Tuttavia, u supportu per u standard richiederà un aghjurnamentu di software.

I monitori precedenti di a serie Smart Monitor supportanu a navigazione in l'interfaccia d'utilizatore Tizen utilizendu u cuntrollu remoto inclusu. Samsung hà avà aghjustatu u supportu di u mouse. U monitoru hà ancu assistenti vocali Alexa è Bixby, chì ponu esse interattuati cù u cuntrollu remoto.

Siccomu u serviziu Samsung Gaming Hub hè integratu in u monitoru, pò trasmette ghjochi di alta qualità attraversu e plataforme di ghjocu in nuvola cum'è Amazon Luna, Xbox, GeForce Now è Utomik. A nova funzione My Contents mostra utile informace, quandu u monitoru ùn hè micca attivamente utilizatu. Per esempiu, quandu "capture" u vostru smartphone in a gamma Bluetooth, pò vede e vostre foto, entrate di u calendariu, u clima, etc. Una volta chì u vostru telefunu ùn hè più rilevatu, u monitor torna à u modu standby.

U monitoru hà ancu una camera web mejorata. Avà hà una risoluzione 2K è un supportu nativu per i servizii di videochiamata cum'è Google Meet. Inoltre, pò detectà una faccia è automaticamente zoom in per mantene in u quadru ancu s'ellu si move. Infine, u monitoru hè equipatu cù a piattaforma di sicurezza Samsung Knox Vault, chì guarda, cripta è prutegge i dati persunali di l'utilizatori in un locu isolatu fora di u sistema operatore.

Samsung ùn hà micca annunziatu quandu u novu Smart Monitor M8 serà dispunibule o u so prezzu. In ogni casu, pò esse previstu di vende in a prima mità di questu annu in Europa, i Stati Uniti è a Corea di u Sud, è per esse un prezzu simili à u so predecessore.

Per esempiu, pudete cumprà un Smart Monitor quì

U più lettu d'oghje

.