Chiudi annunziu

I sensori di foto di a prossima generazione di Samsung portanu grandi miglioramenti, soprattuttu quandu si tratta di qualità di video. Filmà video hè assai più difficiule di piglià e foto, postu chì a camera deve catturà almenu 30 fotogrammi per seconda invece di una sola. U giant coreanu in u so novu blog cuntribuzione spiegò cumu hà intenzione di ottene sta migliione.

L'elaborazione multi-frame è l'esposizione multipla (HDR) migliurà drasticamente l'imaghjini fissi catturà almenu dui fotogrammi è cumminenduli per una gamma dinamica megliu. Tuttavia, questu hè estremamente difficiule per u video, postu chì a camera deve catturà almenu 30 frames per un video 60 fps. Questu mette una carica pesante nantu à u sensoru di a camera, u processatore di l'imaghjini è a memoria, risultatu in u cunsumu d'energia è a temperatura più altu.

Samsung hà intenzione di migliurà a qualità di u video per migliurà a sensibilità di a luce, a gamma di luminosità, a gamma dinamica è a sensazione di a prufundità. Hà sviluppatu una nanostruttura altamente refrattiva per u muru otticu trà i filtri di culore di i pixelli, chì sfrutta a luce di i pixel vicini à livelli estremi. Samsung hà chjamatu Nano-Photonics Color Routing è serà implementatu in i sensori ISOCELL previsti per l'annu prossimu.

Per migliurà a gamma dinamica di video, Samsung pensa à lancià sensori cù tecnulugia HDR cù una sola esposizione in u sensor. U sicondu sensoru di 200 MPx di Samsung ISOCELL HP3 hà duie uscite (una cun alta sensibilità per i dettagli in u bughju è l'altra cù bassa sensibilità per i dettagli in spazii luminosi) per 12-bit HDR. Tuttavia, u giant coreanu dice chì questu ùn hè micca abbastanza. Hè previstu di introduci sensori cù 16-bit HDR per una gamma dinamica assai più larga in i video.

Inoltre, Samsung hà intenzione di migliurà a qualità di i video ritratti cù sensori di prufundità iToF (Time of Flight) cù un processatore d'imaghjini integratu. Siccomu tuttu u prucessu di prufundità hè fattu nantu à u sensoru stessu, u telefuninu usa menu putenza è ùn riscalda micca tantu. A migliione serà soprattuttu notevuli nantu à i video pigliati in una poca illuminazione o in i zoni cù mudelli ripetuti.

I sensori sopra citati debutaranu in qualchì tempu questu annu è dopu. Una varietà di telefuni pò esse attesa di usà Galaxy S24 à Galaxy S25.

U più lettu d'oghje

.