Chiudi annunziu

Dapoi i migliori smartphones di Samsung Galaxy U S4 (vale à dì da 2013) sustene u standard di ricarica wireless Qi. In quantu à a velocità di carica è a cunvenzione, pocu hè cambiatu annantu à l'anni. Tuttavia, questu puderia cambià significativamente in un futuru vicinu perchè nantu androidi telefoni ové hà da aduprà u standard di ricarica wireless MagSafe d'Apple Qi2. Iè, avete lettu bè.

WPC (Wireless Power Consortium), chì hè rispunsevule per u sviluppu di u standard di ricarica wireless Qi, hà presentatu u novu standard Qi2023 à CES 2. Ciò chì hè interessante di u novu standard hè chì hè basatu annantu à a tecnulugia MagSafe d'Apple, chì attache magnetically u charger à u dispusitivu è assicura a so pusizioni cù un set di magneti. In u futuru, u standard serà supportatu da smartphones cù Androidem, ma dinù cuffie wireless è altri dispusitivi.

 

L'urganizazione hà nutatu chì i cunsumatori è i venditori spessu cunfundenu l'accessori compatibili Qi cù l'accessori certificati Qi. I dispositi Qi-compatibili ùn sò micca certificati WPC è ponu esibisce inconsistenzi in u rendiment è a qualità. Dunque, l'urganizazione hà cooperatu Applem per intruduce un "standard glubale" di ricarica wireless per parechji dispusitivi elettronicu cunsumadore. Inizialmente, Qi2 sustenerà una putenza di carica massima di 15W, ma deve esse più in u futuru.

Qi2 cumincià à esse implementatu in i telefoni smartphones è altri dispositi più tardi questu annu. Pò esse previstu chì Samsung hà da cumincià à implementà u novu standard in i so telefuni high-end da l'annu prossimu. Hè pussibule chì a serie serà u primu à avè Galaxy S24.

U più lettu d'oghje

.