Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu u so primu smartphone di l'annu: Galaxy A14 5G. Frà altre cose, offre un grande display, un novu chipset è una camera principale 50 MPx.

Galaxy L'A14 5G presenta un display FHD + di 6,6 inch cù una freccia di rinfrescante di 90 Hz. Hè alimentatu da u novu chip Exynos 1330 di Samsung, chì hè assuciatu cù 4 o 6 GB di RAM è 64 o 128 GB di memoria interna espansibile.

A camera hè tripla cù una risoluzione di 50, 2 è 2 MPx, cù a seconda chì serve cum'è una camera macro è a terza cum'è un sensor di prufundità. A camera frontale hà una risoluzione di 13 MPx. L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali situatu à u latu è un jack 3,5 mm. A bateria hà una capacità di 5000 mAh è supporta a carica "rapida" di 15W. Software-sàviu, u telefonu hè custruitu nantu Androidu 13 è a superstruttura One UI Core 5.0. Ùn riceverà micca trattamentu speciale in quantu à u supportu di u software - hà u dirittu di duie aghjurnamenti di u sistema operatore è riceverà aghjurnamenti di sicurezza per quattru anni.

Galaxy L'A14 5G serà dispunibule in quattru culori: neru, argentu, rossu scuru è verde chjaru. Sarà in vendita in tutti i mercati europei da aprile, à un prezzu chì principia da 229 euro (circa 5 500 CZK).

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.