Chiudi annunziu

Samsung hà da prestu presentà una seria Galaxy S23, chì mostrarà a direzzione di a marca in 2023. Ùn avemu micca aspittendu assai, ma hè chjaru chì alcune nutizie ghjunghjenu dopu à tuttu. L'aghjurnamentu di a camera principale di l'Ultra da 108 à 200 MPx serà unu di i più grandi cambiamenti, ma pò ancu esse unu di i più innecessarii, cum'è avemu digià infurmatu. Ma ciò chì aghju veramente aspettatu hè u chip Snapdragon 8 Gen 2. 

Samsung ùn deve più discriminate contru à noi è tutta a gamma deve esse alimentata da un chip Qualcomm, in tutti i mercati di u mondu. Snapdragon 8 Gen 1 in linea Galaxy U S22 hà superatu facilmente u so propiu Exynos 2200, ma ancu cusì, u Snapdragon 8 Gen 1 ùn era micca cusì bonu cum'è puderia esse, per via di esse fabbricatu da e fonderie di Samsung invece di TSMC, chì significheghja ùn hà micca righjuntu u so pienu potenziale. .

Solu u Snapdragon 8+ Gen 1 pruduttu da TSMC hè presente in i puzzle Galaxy Z Fold è Z Flip di 2022 ci anu dimustratu ciò chì stu chip hè veramente capaci di fà. Malgradu e batterie micca assai grande chì anu Galaxy Da Fold4 i Galaxy Eccellente prestazione è ottimisazione da Flip4. Inoltre, ùn riscaldanu micca tantu. Ma se u Snapdragon 8+ Gen 1 hè interessante cù e so specificazioni, u Snapdragon 8 Gen 2 hè in i mudelli Galaxy U S23 furnisce un rendimentu impressiunanti, una vita di a bateria è un riscaldamentu minimu.

Snapdragon ancu in Europa, 3x cheers 

Per noi, u più impurtante hè chì l'utilizatori europei duveranu ancu piacè. Quì ancu, Samsung duveria distribuisce novi flagships cù Snapdragon è sbarazzarsi di Exynos quist'annu, almenu in i so telefoni di punta. Finu à l'apparizione di u chip Exynos presuntu è cumplettamente in-house, chì serà fabricatu da una nova divisione di sviluppu di chip invece di Samsung Semiconductors, u giant coreanu duverebbe stà cù i chip Snapdragon di Qualcomm è avè fattu da TSMC.

Hè ovvi chì Samsung hè attualmente in ritardu sia in a produzzione di i so chips per smartphones sia in a so pruduzzione per l'altri. E forsi hè u tempu per a cumpagnia di accettà questi difetti è mantene i chips Exynos luntanu da i clienti finu à chì sviluppeghja una versione veramente solida di questu chì pò esse fieru. Ringraziemu per questu elogiandu i so prudutti, chì ùn soffrenu micca di malatie cum'è parechji altri Galaxy S22.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì 

U più lettu d'oghje

.