Chiudi annunziu

L'assistenti di voce digitale anu evolutu cù u tempu, è avà ùn ponu micca solu risponde à e nostre dumande è cunduce piccule conversazioni, ma ancu eseguisce una quantità di travaglii avanzati. In l'ultimu paragone di l'assistenti vocali da u famosu tecnulugicu YouTuber MKBHD, Google Assistant hè ghjuntu in cima, battendu Siri di Apple, Alexa di Amazon è Bixby di Samsung.

Hè un fattu indiscutitu chì Google Assistant hè l'assistente vocale più avanzatu in termini di precisione è funzioni generale. Ùn hè micca surprisa, postu chì hè alimentatu da una putente intelligenza artificiale chì raccoglie dati di l'utilizatori per offre una sperienza più persunalizabile.

Allora chì hè interessante nantu à a prova di un YouTuber famosu? A prova hà truvatu chì tutti l'assistenti citati sò bè ​​​​per risponde à e dumande generale cum'è u clima, i paràmetri di u timer, etc. Google Assistant è Bixby anu "u più cuntrollu di u dispusitivu di l'utilizatore". Questu include a capacità di interagisce cù l'applicazioni, piglià ritratti, inizià a registrazione di voce, etc.

Di tutti l'assistenti, Alexa hà fattu u peghju, per dui motivi. Prima, ùn hè micca integratu in u smartphone, per quessa ùn offre micca u listessu livellu di persunalizazione cum'è l'altri assistenti. È sicondu, è più impurtante, Alexa hè stata trovata per avè una scarsa precisione di ricerca di fatti, una incapacità di interagisce cù altre app, è un mudellu di cunversazione poviru. Hà persu ancu punti per via di publicità in Amazon.

Ancu s'ellu u vincitore di a prova era Google Assistant (u secondu era Siri), dipende solu da u dispusitivu chì site aduprate. Bastamente dipende da l'ecosistema chì vi cunvene u più.

U più lettu d'oghje

.