Chiudi annunziu

À u Consumer Electronics Show (CES) di quist'annu in Las Vegas, Samsung hà svelatu parechji prudutti novi, cummirciali è cuncetti. A cosa più interessante hè certamente a visualizazione OLED sliding è plegable hibrida, chì vi mette nantu à u culo. 

Comu pudete vede in u video in u tweet quì sottu, sta visualizazione hibrida, chì Samsung chjama Flex Hybrid, hà un display plegable simile à ciò chì pudete vede nantu à a serie. Galaxy U Z Fold permette ancu di scaccià u screnu laterale, chì hè accessibile ancu quandu a visualizazione interna hè chjusa. Comu s'aspittava, questu hè di sicuru più un cuncettu chè qualcosa chì vedemu in u mercatu in ogni mumentu prestu. In ogni casu, quandu si tratta di u fattore cool, u dispusitivu si mette in piena.

Per quelli di voi chì si dumandanu in quale situazione di u mondu reale un dispositivu cù un tali display hibridu seria veramente utile, un esempiu faciule hè l'app YouTube: pudete aduprà a pantalla principale per fighjà un video è a pantalla scorrevule per scorrere una lista. di i video cunsigliati, per esempiu. Hè un bellu esempiu di tecnulugia, ma hè chjaru chì u so usu hè sempre chjucu à u mumentu.

Galaxy Pudete cumprà u Z Fold4 è altri telefoni Samsung flessibili quì

U più lettu d'oghje

.