Chiudi annunziu

CES 2023 hè in piena attività è, sicuru, Samsung participa ancu. Avà hà annunziatu una altra innuvazione nantu à questu, chì hè una unità cintrali per una casa intelligente chjamata SmartThings Station, chì offre un accessu rapidu à e rutine è funziona ancu cum'è un pad di carica wireless.

A Stazione SmartThings hà un buttone fisicu chì l'utilizatori puderanu aduprà per lancià facilmente e rutine. U megliu di tuttu, l'unità centrale hè faciule da cunfigurà cù un missaghju pop-up chì appare nantu à un smartphone cumpatibile quandu hè prima attivatu. Galaxy. L'utilizatori anu ancu avè l'opzione di stallà u dispositivu scannendu i codici QR. Siccomu ùn hà micca un display, u strumentu primariu per a stallazione serà un smartphone o tableta.

SmartThings Station permetterà l'integrazione faciule di tutti i dispositi intelligenti Samsung supportati, cumpresi altri dispositi di terzu chì supportanu u standard. Materia. Pressendu u buttone mintuatu, serà pussibule di stabilisce rutine chì ponu accende o spegne u dispusitivu o mette in stati predeterminati. Un esempiu chì u giant coreanu cita hè pressu un buttone prima di lettu per spegne e luci, chjude e persiane, è calà a temperatura in a vostra casa.

L'unità ùn hè micca limitata à una sola rutina; serà pussibule di salvà finu à trè è attivate cù una pressa corta, longa è doppia. Se l'utilizatore hè fora, puderà apre l'app SmartThings da u so telefunu o tableta in ogni mumentu è cuntrullà e so rutine da un locu remotu.

Inoltre, l'unità hà una funzione SmartThings Find chì permette à l'utilizatore per truvà facilmente u so dispositivu Galaxy tutta a casa. Infine, funziona ancu cum'è un pad di carica wireless per i dispositi compatibili Galaxy carica à una velocità di sin'à 15 W.

U dispusitivu serà prupostu in culori bianchi è neri è serà dispunibule in i Stati Uniti è in Corea di u Sud à partesi di u mese prossimu. Ùn hè micca cunnisciutu à u mumentu si serà liberatu in altri mercati dopu, ma ùn hè micca assai prubabile.

U più lettu d'oghje

.