Chiudi annunziu

Uni pochi anni fà, Samsung hà allargatu a so linea di smartphones flagship cù un altru mudellu chì era marcatu cum'è "Ultra". Hè accadutu cum'è in a serie Galaxy S, cusì vicinu à a linea Galaxy Notes. Ancu s'ellu hè stata definitivamente terminata, Samsung hà decisu di cuntinuà u ligame Galaxy Nota mudellu Galaxy S22 Ultra. 

Cù u lanciu di un novu telefuninu emblematicu, Samsung hà ancu diversificatu a so gamma flagship. In fondu, quì avemu l'Ultra, chì rapprisenta u megliu in cungiunzione cù u S Pen, a serie basica, chì hè un high-end full-fledged, più i dispusitivi plegabili Z Fold è Z Flip chì puntuanu cù e so custruzzioni. Ancu s'è u sicondu mudellu mintuatu cade in u high-end cù u so prezzu, ùn hè micca per tutti, ma cù u so equipamentu.

Ultra invece di serie Galaxy A 

Per ùn cannibalizà a vendita, Samsung avia da truvà l'equilibriu ghjustu trà tutti sti mudelli. Per i dispositi cum'è Galaxy S20, Galaxy S21 à Galaxy S22, avemu vistu chì tutti sti mudelli sò veramente capaci di spiccà per sè stessu abbastanza per ùn ombra l'altri. A cumpagnia hà dimustratu per esse più cà capaci di piglià sta formula è di raffinà per parechje iterazioni. Ùn ci hè micca indicazione chì lanciarà trè mudelli di punta separati Galaxy S ùn cuntinuò in l'anni dopu. Ma forse hè u tempu per Samsung di ripetiri a formula cù i so smartphones plegabili.

Cunsigliu Galaxy Z Flip pare un candidatu ideale per questu. U prezzu chì principia da CZK 27 hè abbastanza altu per u mudellu Ultra. À u mudellu Galaxy Z Fold, chì u prezzu principia digià da 44 490 CZK, pò esse un pocu difficiule di cullà ancu più altu. Samsung puderia ancu abbassà u prezzu di partenza di u so telefuninu plegable per rende più assequible per i clienti, mentre chì dà à quelli chì anu bisognu di più l'opzione di cumprà un mudellu Ultra - in modu efficace per andà in una strada diversa da l'introduzione di una serie di telefuni plegabili. Galaxy A.

Chì seria megliu Ultra ? 

Assumimu chì questu succede digià questu annu è videremu Galaxy Da Flip5 Ultra. Chì puderia offre Samsung per fà chì stu mudellu si distingue per sè stessu? A visualizazione esterna hè una parte integrante di u dispositivu plegable à clamshell. Oltre à questu, ci piacerebbe megliu fotocamere è a vita di a bateria.

Ma hè assai prubabile chì tali migliure necessitanu chì u telefunu sia più pesante è più grossu cà i mudelli esistenti. È hè questu ciò chì vulemu veramente? I clienti chì anu bisognu solu di u megliu puderanu accettà stu cumprumissu. Per quelli chì sò cuntentu di i "basamenti", certamenti seranu soddisfatti solu di ciò chì Samsung prepara per elli in u mudellu. Galaxy Da Flip5.

I dui mudelli devenu idealmente offre un livellu simili di durabilità è mantene un gradu di resistenza à l'acqua. Anu ancu aduprà i stessi materiali premium. In fine, uttene ciò chì pagate. Di sicuru, saria ideale à derivà da u prezzu più bassu di a versione basi, è micca solu cresce u prezzu di u pussibbili Ultra, ma datu a situazione ecunomica attuale, hè assai difficiule. Ma logicamente, puderia esse veramente più utile per espansione a gamma Galaxy Z invece di qualchì dispositivu plegabile chì penetra in a linea Galaxy A.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.