Chiudi annunziu

Quandu l'intruduzioni di a serie si avvicina Galaxy S23, sempre più fughe nantu à ella informace. A petra più nova in u mosaicu dighjà quasi cumpletu sò i so varianti principali è esclusivi di culore in linea.

Galaxy S23, Galaxy S23+ è Galaxy U S23 Ultra serà sottu u nome secondu a filtrazione chì porta à Twitter snoopytech dispunibule in quattru culori principali (cum'è cunfirmatu da i novi resi recenti filtrati): verde (Botanic Green), crema (Cotton Flower), viola (Misty Lilac) è neru (Phantom Black). Inoltre, seranu offerti (almenu secondu u capu di Display Supply Chain Consultants Ross Young) in quattru altre varianti di culore, à dì grisgiu, turchinu, verde chjaru è rossu. Tuttavia, sti culori seranu assai prubabilmente esclusivi di a tenda online di Samsung è dispunibuli solu in uni pochi di paesi.

Sembra chì Samsung hà cambiatu a lingua di disignu per u S23 è S23 +. Inseme cù l'S23 Ultra, duveranu avè u listessu disignu di a camera posteriore cum'è a Galaxy S22 Ultra. I mudelli di basa è "Plus" sò previsti per avè un display flat è anguli arrotondati, mentri u mudellu Ultra apparentemente presenta un disignu chì hè in prima vista indistinguibile da u so "futuru predecessore". Tuttavia, a diversità di questu, puderia avè una visualizazione ligeramente più flat.

Tutti i trè telefoni duveranu riceve un chipset in u vinu Snapdragon 8 Gen2 (o hè overclocked versione), 8/12 GB di sistema operatore è almenu 128 GB di memoria interna, parlanti stereo è u gradu di prutezzione IP68. Forse si sò ancu protettivi vetru Gorilla Glass Victus 2 o satellitu cunnessione. U top model si vantarà allora 200 MPx camera. A serie serà liberata à principiu di l'annu prossimu mesi.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì 

U più lettu d'oghje

.