Chiudi annunziu

Samsung si prepara annu sfida. A dumanda di i so chips di memoria hè in calata constantemente, è questu hè a divisione cummerciale chì genera a maiò parte di i so prufitti. A causa di a dumanda debbule è a caduta di i prezzi, Samsung aspetta avà chì u so prufittu Q4 2022 cala da un 70% stupente cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu. Inoltre, u vicepresidentu di u cunsigliu di a cumpagnia hà ammissu chì a situazione ferma per u futuru prevedibile. 

Di sicuru, a dumanda di i telefoni intelligenti di a cumpagnia hè ancu diminuita postu chì i clienti posponanu e compra per via di a situazione ecunomica attuale. Ancu l'aumentu di i costi ponu strincà i marghjini di a cumpagnia, lascendu à Samsung senza altra scelta ma sia di aumentà i prezzi, sia di taglià i profitti. Tuttavia, ùn ci hè nisuna indicazione chì pensa à aumentà drasticamente u prezzu di i so dispositi mobile, chì hè, à u cuntrariu, bonu per noi clienti. Dopu tuttu, seria contraproducente in u mercatu attuale, chì hè digià soffrendu di una calata di dumanda.

In queste situazioni, hè sicuru d'avè a vostra attività diversificata in modu adattatu, chì Samsung hà - da a custruzzione navale, a custruzzione, a biotecnologia è i tessili à l'elettronica di cunsumu, batterie, display è dispositivi mobili. Ci hè assai chì Samsung Group faci chì hè chjaramente sfarente da ciò chì faci Apple. Paradossalmente, hè successu.

Regula di servizii 

In l'ultimi anni, l'innuvazione di hardware ùn pare micca esse in favore Apple una certa priorità speciale ch'elli avianu avutu. A cumpagnia hà veramente fattu u minimu minimu per elevà a barra cum'è cuncentrava e so energie in altrò. Apple vale à dì, hà custruitu gradualmente un ecosistema solidu cù servizii di abbonamentu chì formanu a basa robusta di a cumpagnia. I so ultimi guadagni per u Q4 2022 mostranu chì i servizii di abbonamentu anu purtatu $ 19,19 miliardi in entrate, quasi a mità di i $ 42,63 miliardi in vendite di iPhone.

Eppuru Apple ùn furnisce micca una ripartizione esatta di u prufittu operativu per ogni segmentu di l'affari, hè abbastanza prubabile chì i marghjini di prufittu sò più alti per i servizii cumparati cù l'hardware, solu perchè i costi di input sò ancu currispondente più bassi. Stu forte ecosistema assicura chì ancu s'è a ghjente ùn aghjurnà micca i so iPhones ogni annu, cuntinueghjanu à pagà a cumpagnia una certa quantità ogni mese per accede à u so streaming di musica, cuntenutu TV è servizii di ghjocu. Aghjunghjite à iCloud, Fitness+ è, per via, tutta l'App Store. Dunque, ancu s'è i rivenuti di hardware di Apple anu da calà, ci hè un fondu solidu quì.

I venti in contra di l'ecunumia affettanu a vendita di dispositivi in ​​tutti i fabricatori 

Samsung Display hè u primu fornitore di pannelli di visualizazione in u mondu, ma à u stessu tempu si trova in una pusizioni difficili. L'ordini rallentavanu mentre a dumanda di novi prudutti stagnava. Venti ecunomichi simili anu colpi ancu a divisione di chip di Samsung. Inoltre, a dependenza di sti divisioni anu da l'altri hè vulnerabile. Per esempiu, a divisione mobile di Samsung si basa in batterie è display da cumpagnie sorelle, ma a dumanda ridutta di smartphones significa chì e cumpagnie cum'è Samsung Display anu vistu una caduta di a dumanda di i so prudutti ancu da Samsung Electronics.

Cume Samsung hà spintu i cunfini è hà dimustratu a so prudenza tecnologica à u mondu, Apple si n'andò in l'altru modu è hà criatu un mostru chì avà hè difficiule per qualcunu di i so rivali per currisponde. A decisione pare soprattuttu avà, postu chì i venti in contra di l'ecunumia affettanu a vendita di dispositivi per tutti i pruduttori, cumpresu Apple. L'incursione di Samsung in a musica streaming hà avutu corta durata è datu chì u so dispusitivu corre Androidu, Samsung ùn guadagna ancu alcuna cumissioni da app è acquisti in-app fatti nantu à Play Store, Galaxy U Store ùn pò micca currisponde à questu.

Forse nimu di questu era in linea cù e priorità di l'affari di Samsung in quellu tempu, ma certamenti hà fattu un sbagliu per ùn vede u putenziale in l'abbonamentu. À u listessu tempu, ùn era micca cum'è ellu Apple ghjunse cù qualcosa di rivoluzionariu. Hè difficiuli di discutiri cù i piani di Apple è a misura in quale anu anticipatu esse induve sò avà in X anni. Tuttu hè in fine di generà prufitti è di maximizà i rendimenti di l'azionisti. Romanticizà l'idea di fà e cose cume sò sempre state fatte hè ciò chì mette l'imprese in prublemi. Questu hà purtatu à a caduta di giganti cum'è Nokia è BlackBerry.

Mentre chì un tali calatu hè abbastanza luntanu da a realità per Samsung à questu puntu, a cumpagnia ùn deve micca scurdà di questu è nè i fan. Allora s'è vo site cuntentu cù i prudutti Samsung, sustene lu per esse fideli à a marca nantu à a vostra prossima compra di l'elettronica. Ma assai pussibule averemu un novu capu in a vendita di smartphones questu annu. Apple in più, avà hà da prufittà di u fattu chì pò digià cumplettamente furnisce u mercatu cù u so iPhone 14 Pro, chì ùn hè micca dispunibule da l'intruduzioni di a serie. 

U più lettu d'oghje

.