Chiudi annunziu

Mentre era in l'introduzione ufficiale Galaxy Mentre aspittemu sempre l'S23, ci sò digià rumuri di u smartphone flagship di Samsung in 2024. Cum'è sempre, pudemu aspittà chì a cumpagnia migliurà a prestazione di a camera di i so telefuni di punta, è questu vale. Galaxy S24. 

I telefoni Samsung offrenu digià u megliu rendimentu di a camera di zoom pussibule, cù u campione chjaru quì Galaxy S22 Ultra. Secondu Ice Universe ma sarà Galaxy Si dice chì u S24 Ultra hà un sensoru di telefoto ancu megliu è un mecanismu di zoom mejoratu. Tuttavia, ùn hè ancu chjaru quale sarà a nova suluzione di zoom. Ma si pò invintà assai.

LG Innotek recentemente prisentatu un novu mecanismu di telephoto camera chì offre una gamma di zoom liscia da 4x à 9x. Questu significa chì pudete catturà immagini nitide à tutti i livelli di zoom, da 4x à 9x, simili à una camera digitale dedicata o DSLR.

Se Samsung riesce à purtà un tali camera zoom in u mudellu Galaxy S24 Ultra, puderia esse incredibile. Dopu tuttu, questu hè digià presente in i telefunini mobili, in u casu di a marca Sony. Perchè da Galaxy U S23 Ultra hè previstu di aumentà a risuluzione di a camera principale di grandu angulu à 200 MPx, cusì l'annu 2024 hè nantu à e carte per Samsung chì prova à migliurà a lente telephoto.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.