Chiudi annunziu

Recentemente avemu infurmatu chì i telefoni Galaxy S23 à Galaxy Anu apparentemente avè u S23 + in a variante basica 128GB almacenamentu. Avà hè apparsu in l'aria informace, chì cù questa capacità di memoria interna seranu solu pruposti in qualchì locu è chì a versione abituale serà quella cù duie volte l'almacenamiento.

Sicondu u leaker Ahmed Qwaider serà Galaxy S23 à Galaxy U S23 + hè dispunibule in cunfigurazioni di memoria 8 + 256GB è 8 + 512GB, cù a prima hè a versione "regula". Hà aghjustatu chì i telefoni seranu ancu pruposti cù 128GB di almacenamiento, ma solu in "pochi paesi", secondu ellu. S'elli sò i so informace currettu, seria una mellura significativa in quantu à a memoria interna, postu chì i mudelli di basa è "plus" di i flagships passati Galaxy Ss sò generalmente dispunibuli cù 128 è 256 GB, è varianti di almacenamiento più altu sò generalmente riservati per u mudellu di punta.

Inoltre, u leaker hà dichjaratu chì u mudellu di punta di a gamma Galaxy U S23, vale à dì u S23 Ultra, serà dispunibule in versioni di memoria di 8 + 256 GB, 12 + 256 GB, 12 + 512 GB è 12 + 1 TB, cù l'ultimi essendu u più cumuni. Ancu in questu casu, seria una mellura, postu chì l'Ultras precedente avia solu 128GB di almacenamiento in a variante basica.

Per i cunsiglii Galaxy Ùn aspitteremu micca longu per S23. Samsung (o piuttostu a so filiale colombiana) hà annunziatu (probabilmente inavvertitamente) a fine di a settimana passata chì serà presentata à principiu di u prossimu prossimu. mesi.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì 

U più lettu d'oghje

.