Chiudi annunziu

Google hà iniziatu à lancià un aghjurnamentu à i telefoni Pixel Android 13 QPR2 Beta 2. L'aggiornamentu corregge i bug micca specificati è porta supportu per 19 novi emoticon Unicode 15. Comparatu à precedente beta update, u novu hè sproporzionatu più poviru.

Emoticons novi chì pudemu piace pruposta vistu cum'è l'ultimu veranu, portanu novi modi per l'utilizatori di spressione. Includenu cinque animali novi, cumpresu un sumere, un merlu (chì rimpiazza u bluebird precedente), un alce, un oca è una medusa (inseme cù l'ala d'un uccello scunnisciutu), o trè piante: ginger, giacintu è una bacca di piselli. .

L'amatori di cori apprezzeranu e so trè varianti di culori novi, à dì grisgiu, rosa è blu chjaru. Ci sò dinù dui parsunaghji di mani (unu spinghjendu à manca è l'altru à diritta) chì sò dispunibuli in diverse sfumature di culore, una faccia tremula, un fan, un pettine, mazzuli è una flauta.

Actualizazione stabile di QPR2 Androidu 13 hè previstu per esse liberatu da u giant di u software in marzu. Hè assai prubabile ch'elli rilasceranu uni pochi di beta più nantu à Pixels da allora.

U più lettu d'oghje

.