Chiudi annunziu

Finu à l'intruduzione di a prossima serie di punta di Samsung Galaxy S23 hè solu uni pochi di settimane di distanza, cusì più è più ditaglii nantu à questu sò leaking in l'aria, o publicatu da u giant coreanu stessu.Oghje hà liberatu u ufficiale. video trailers, chì revelanu chì a gamma hà focu annantu à u rendiment di a camera di notte, è avà hà purtatu u web SamMobile informace circa alcune di e so novi funzioni di fotografia. Galaxy E fotocamere S23 seranu solu di prima qualità.

Alcune di sti migliuramentu seranu esclusivu à u mudellu di punta, u S23 Ultra, secondu u situ, è unu di elli hè dettu chì hè a capacità di sparà video time-lapse di u celu, chì dice. custruirà nantu à e caratteristiche astrofotografia chì Samsung hà messu dispunibule nantu à i mudelli esistenti Galaxy Cù Ultra via Expert RAW. Tuttavia, ùn hè micca chjaru se mantene a funzione astrofotografia separata attraversu l'app detta o l'aghjunghje à l'app foto predeterminata di a serie. Galaxy S23.

A serie hè ancu destinata à dà à l'utilizatori più cuntrollu di i paràmetri di l'imaghjini. I telefoni smartphones di Samsung anu prupostu un modu avanzatu di foto Pro per un bellu pezzu, è avà questu modu hè stallatu per esse dispunibule per a camera frontale.

È infine, a linea Galaxy L'S23 deve attivà l'almacenamiento di copie RAW di l'imaghjini à una risoluzione di 50 MPx. Attualmente, i telefoni smartphones Samsung ponu salvà copie RAW di e foto scattate in u modu Pro solu à a risoluzione predeterminata (12 MPx in a maiò parte di i dispositi), micca à a risuluzione completa di u sensore principale. Tuttavia, SamMobile aghjusta chì ùn hè micca sicuru se tutti i mudelli susteneranu sta funzione.

In vista di u passatu, pudemu aspittà chì alcune di e funzioni sopra à esse dispunibuli via l'aghjurnamenti di software nantu à i vechji "navi di punta" di Samsung dopu a linea. Galaxy S23 hè stata lanciata. Questu hè previstu à a mità di u mese prossimu, cù l'intruduzione chì vene prima Febbraiu.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.