Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: A marca TCL, unu di i attori dominanti in u mercatu globale di a televisione è una sucietà di punta in u campu di l'elettronica di cunsumu, hè stata ricunnisciuta à a fiera CES 2023 è u Premiu ADG per l'Innuvazione in Tecnulugie di Display.

Una ghjuria di esperti selezziunati è rapprisentanti di i media di u mondu hà premiatu u ADG Gold Award per l'innovazioni in e tecnulugia di visualizazione di u TCL 4K Mini LED TV C845. A tableta TCL NXTPAPER 12 Pro hà ricevutu u ADC Year Award per l'innovazioni in a prutezzione di a visione. A cerimonia di premiazione hè accaduta u 6 di ghjennaghju di u 2023 in Las Vegas cum'è parte di l'avvenimentu "Global Top Brands Award sponsorizatu da ADG".

Premiu CES ADG 2

Una dedicazione à l'avanzamentu di a tecnulugia

U prestigiosu ADG Display Technology Innovation Gold Award, cum'è u so nome cumpletu sona, attribuitu à u TCL 4K Mini LED TV C845 riflette a dedizione è l'impegnu di a marca TCL à l'avanzamentu di a tecnulugia di visualizazione è u sviluppu di retroilluminazione Mini LED. Sta tecnulugia offre una sperienza di cinema in casa insuperabile cù una nitidezza è una chiarezza di l'imaghjini senza pari, un cuntrastu stupente è culori cumpletamente realisti. TCL cerca in permanenza di spinghje i limiti di e tecnulugia di visualizazione premium, chì si vede, per esempiu, da a recente creazione di u Laboratoriu Mini LED in cooperazione cù l'urganizazione TÜV.

L'ultimu miglioramentu di a tecnulugia TCL NXTPAPER hà guadagnatu u premiu ADG Eye Protection Innovation of the Year. A visualizazione mejorata di a tableta NXTPAPER 12 Pro furnisce una sperienza visuale unica. Comparatu à i so predecessori, a tableta offre 100% più luminosità è a so visualizazione cù e proprietà di carta tradiziunale elimina finu à u 61% di a luce blu.1 paragunatu à i schermi convenzionali è assicura a visualizazione di u cuntenutu nantu à una tableta senza avè da cumprumissu à a salute oculare.

TCL nantu à e rete:

U più lettu d'oghje

.