Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Pensate à cumprà una cunsola di ghjocu ? Sè vo site cascatu per a magia di u ghjocu, avà hè u tempu perfettu per fà un ordine. Ùn vi rilassate micca solu cù grandi ghjochi, ma ancu risparmiate uni pochi di corone grazie à a campagna di redenzione in kupxbox.cz. Se tenete un vechju dispositivu chì si trova in un cassetto in casa chì ùn avete più utilizatu (una vechja cunsola di ghjocu, telefunu, tableta o forse un smart watch), pudete vende nantu à u situ web kupxbox.cz. In più di u prezzu di compra, riceverete un rigalu - un abbonamentu mensuale à Xbox Game Pass Ultimate, cù quale pudete ghjucà più di centu di i migliori ghjochi. 

A prucedura per ottene u prezzu di redenzione è u bonus hè a seguita. Cumprate una cunsola Xbox, forse gonfia XBOX Serie S à unu di i partenarii ufficiali, per esempiu Mobil Emergency, Alza, Mall o czc.cz. Aduprate a calculatrice intelligente nantu à u situ web kupxbox.cz basta à calculà quantu vi uttene per u vostru equipamentu utilizatu. Dopu à quessa, tuttu ciò chì vi tocca à fà hè d'ordine spedizione gratuita è u nostru curriere vi ripiglià u vostru dispusitivu usatu à l 'indirizzu di a vostra scelta. Pudete trattà tuttu da u cunfortu di a vostra casa. L'azzione hè ancu applicata à a cunsola più putente oghje XBOX Serie X.

Fighjemu un esempiu di mudellu. Avete una cunsola più vechja in casa XBOX One S, chì decide di rimpiazzà cù un novu. In questu casu particulari allora hè novu XBOX Serie S dopu à deduce u prezzu di compra, solu funziona 3 CZK. È cum'è bonus, uttene ancu un abbonamentu mensuale à Xbox Game Pass Ultimate, grazie à quale pudete ghjucà i migliori ghjochi.

  • Cummercià u vostru vechju dispositivu per una nova XBOX avà quì na kupxbox.cz

U più lettu d'oghje

.