Chiudi annunziu

Dighjà oghje à 14 ore s'apreranu e porte di i posti di votazione è principia u primu giru di l'elezzione presidenziale diretta. L'scelta di i candidati per l'elezzione presidenziale di u 00 hè veramente diversa, ma assai persone pò ancu esse cunfuse nantu à quale anu da vutà. Se ùn site micca sicuru, pudete aduprà a calculatrice di l'elezzioni per una megliu decisione.

Sè vo circate una app per Android, chì serviria direttamente cum'è calculatrice elettorale per l'elezzione presidenziale di u 2023, probabilmente avaristi cercatu in vain. Ma pudete aduprà una larga gamma di calculatrici elettorali chì sò dispunibili nantu à u web, vale à dì ancu in l'interfaccia di u navigatore web mobile in u vostru smartphone cù Androidem. Questa calculatrice di votu scopre prima ciò chì sò e vostre opinioni attraversu uni pochi di dumande facili da capisce. In seguitu, e vostre risposte seranu paragunate cù l'opinioni presentate publicamente da i candidati presidenziale individuali. In u risultatu, pudete vede quale di i candidati seranu più vicinu à voi in parè. Pudete esse inspiratu da u risultatu è sparte cù l'altri.

In più di a calculatrice di l'elezzione basica, truverete ancu nantu à u situ una calculatrice per i dilettanti, chì vi farà quasi un centu di dumande, è una calculatrice per i ghjovani, chì hè stata creata cù dumande chì risonanu cù a ghjovana generazione in mente. L'urganizazione non-partigiana KohoVolit hè daretu à a creazione di u situ web cù a calculatrice elettorale.eu. Hè una urganizazione senza prufittu chì pudete sustene voluntariamente cun una cuntribuzione una volta o regulare.

Calculatrice elettorale (micca solu) per Android pò esse trovu quì.

U più lettu d'oghje

.