Chiudi annunziu

Hè forse un pocu trascuratu perchè hè più caru cà u so fratellu più chjucu, ma ancu micca equipatu cum'è u mudellu Ultra. Tuttavia, hà sempre un mudellu in u portfolio Samsung Galaxy U s23 + hà u so postu è speremu sinceramente chì Samsung ùn hà micca veramente intenzione di annullà cù a serie s24. U 1 di ferraghju, vedemu u so lanciu ufficiale, ma quì truverete e fughe d'infurmazioni chì l'accumpagnanu.

Apparizione è visualizazione

Cum'è l'annu passatu, aspittemu solu uni pochi di cambiamenti trà generazioni. Samsung Galaxy U S23 + hè dettu di piglià assai ispirazioni di design da u mudellu Galaxy S22 Ultra da l'annu passatu, soprattuttu in l'area di e camere - cusì micca in termini di specificazioni, ma in apparenza. A so protrusione, chì hè diventata un stilu caratteristicu di a serie S in l'ultimi anni, sparirà è serà rimpiazzata da un set di solu lenti sporgenti, cum'è a sapemu digià da u mudellu S22 Ultra. I novi telefuni seranu sottu u nome secondu a filtrazione chì appare in Twitter snoopytech dispunibule in quattru culori principali: verde (Botanic Green), crema (Cotton Flower), viola (Misty Lilac) è neru (Phantom Black). Inoltre, seranu pruposti in quattru altre varianti di culore, à dì grisgiu, blu chjaru, verde chjaru è rossu. Tuttavia, sti culori seranu assai prubabilmente esclusivi di a tenda online di Samsung è dispunibuli solu in uni pochi di paesi. postu chì a visualizazione resterà 6,6 ", ùn aspittemu micca cambiamenti in dimensioni, salvu chì Samsung riesce à riduce i biselli.

Chip è batteria è memoria

U chip serà identicu in tutti i trè mudelli. I rapporti suggerenu chì Samsung abbandunà e so solu suluzione questu annu è dà i so chips di punta à Qualcomm in u mondu. Duverebbe esse un chip Snapdragon 8 Gen 2 Quandu si tratta di a vita di a bateria, ci sarà una mellura notevuli. Hè previstu chì Galaxy U S23 + uttene una batteria più grande, cù una capacità di 4 mAh. A carica rapida di 700W deve esse ancu presente. Sicondu u leaker Ahmed Qwaider serà Galaxy U S23 + hè dispunibule in cunfigurazioni di memoria 8 + 256GB è 8 + 512GB, cù a prima essendu a versione "regula". Hà aghjustatu chì i telefoni seranu ancu pruposti cù 128GB di almacenamiento, ma solu in "pochi paesi", secondu ellu. Saria dunque una mellura significativa da u puntu di vista di a memoria interna, perchè u mudellu più di a serie di punta di precedente Galaxy U S era di solitu dispunibule cù 128 è 256GB, è e varianti di almacenamiento più altu sò generalmente riservate per u mudellu Ultra di punta.

Cameras

mudeddu Galaxy U S23 + hè prubabile di mantene a cunfigurazione di a camera da u mudellu di l'annu passatu. Siccomu l'apprendimentu di a macchina è l'ottimisazione di u software sò quasi cum'è impurtanti per u rendiment fotograficu cum'è l'hardware attuale in questi ghjorni, aspettate assai miglioramenti, indipendentemente da quantu seranu in realtà i sensori fisici, anche se aspittemu chì diventanu più grande è cusì una risoluzione migliore. Mudelli Galaxy U S23 + serà ancu capace di registrà video 8K à 30 FPS, invece di solu 24 FPS. Ùn hè micca assai aspettatu ancu in u casu di a camera frontale.

Cena

Ùn pudemu micca aspittà di vede un scontu. Se u prezzu di u prezzu hè u listessu cum'è l'annu passatu, 26 CZK per a basa, serà veramente grande perchè averemu duppiu a capacità di almacenamiento. Ma hè più prubabile chì u prezzu aumenterà, à a quantità di CZK 990, chì hè praticamente ciò chì a versione più altu cù 27GB di almacenamiento custa l'annu passatu. Ancu cusì, u prezzu di partenza hè sempre accettabile, se tenete in contu quantu hè diventatu caru Apple (in u mudellu ancu 3 CZK).

Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.