Chiudi annunziu

Finu à avà, a tecnulugia MicroLED di Samsung hè stata largamente limitata à i so TV high-end, ma chì puderia cambià prestu. Un novu rapportu da a Corea di u Sudu citatu da u servitore SamMobile vale à dì, suggerisce chì a cumpagnia hà cuminciatu à cummercializà sta tecnulugia per smartwatches.

 

Orologi Galaxy Watch attualmente usanu display OLED. Per mezu di a so divisione di visualizazione Samsung Display, Samsung furnisce ancu questi à altri fabricatori, cumpresu Apple. Ricertamenti ci sò stati rapporti nantu à l'onde chì ellu vole Apple per aduprà pannelli MicroLED per i so futuri smart watches. Questu puderia significà chì ùn cumprà micca tanti pannelli OLED da Samsung cum'è oghje. Diventendu un fornitore di pannelli MicroLED per smartwatches, Samsung Display pò assicurà chì mantene u giant di Cupertino cum'è cliente. Ancu s'ellu ci sò rumuri chì ellu voli cuncepisce ellu stessu, chì à u turnu piglierà un muzzicu di l'ingudu di Samsung.

I pannelli cù a tecnulugia MicroLED offrenu miglioramenti significativi cumparatu cù i pannelli OLED. Hanu una luminosità più altu, un rapportu di cuntrastu megliu è una ripruduzzione di culore eccellente. Inoltre, sò ancu più efficienti energetichi, chì permettenu à u smartwatch per allargà a so vita di a bateria.

A divisione di visualizazione di u giant coreanu hà furmatu una nova squadra à a fine di l'annu passatu per travaglià nantu à u prugettu. Si dice chì u so scopu hè di ottene a cummercializazione di sta tecnulugia questu annu. Se pò fà quessa, serà ben posizionatu per risponde à a dumanda di smartwatch premium da Samsung è Apple.

Per esempiu, pudete cumprà l'orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.