Chiudi annunziu

A settimana passata avemu infurmatu chì Samsung preparava un novu Galaxy Watch a Galaxy Buds2 Per l'aghjurnamenti per attivà questi dispositi per migliurà l'esperienza di càmera di smartphone Galaxy. Avà hà cuminciatu à liberà queste aghjurnamenti.

L'ultima aghjurnazione per a serie Galaxy Watch5 (proprietari Galaxy Watch4 anu sempre à aspittà) porta a versione di firmware R900XXU1AWA3 è era u primu à ghjunghje in i Stati Uniti. Porta un cuntrollu remoto di a camera mejoratu. Avà quandu avete apertu Galaxy Watch5 a Watch5 Pro App Camera Controller, vi vede micca solu l'anteprima di a camera di u telefunu è u buttone di l'otturatore, ma ancu u livellu di zoom. Pudete cambià u nivellu di zoom cun un gestu di zooming out o zoom in cù i vostri ditte o rotendu u quadru (virtuale).

In quantu à a nova aghjurnazione per Galaxy Buds2 Pro, chì vene cù a versione di firmware R510XXU0AWA5. Porta a funzione di registrazione di sonu à 360 ° (vale à dì spaziale) à l'attuale cuffie wireless di punta di u giant coreanu. Solu i smartphones plegabili supportanu a funzione à u mumentu Galaxy Da Fold4 a Da Flip4. I novi dispusitivi Samsung vi susteneranu ancu.

Inoltre, l'aghjurnamentu aghjusta una nova opzione "Diagnostica di u dispositivu cunnessu" chì permette di vede se tutte e funzioni Galaxy I Buds2 Pro funzionanu a manera di fà, chì vi permettenu di pruvà ognunu separatamente. Per sta funzione à travaglià, l'applicazioni deve esse membri Samsung è Galaxy Wearcapace di esse aghjurnatu à l'ultima versione.

Galaxy Watch pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.