Chiudi annunziu

Tutte e quattru generazioni di puzzle Galaxy Z Fold "plus minus" avia u stessu disignu di cerniera, chì portava cun ellu una tacca più o menu visibile nantu à u display flexible. Chì puderia cambià quist'annu, però, postu chì a quinta visualizazione Z Fold5 beneficerà di una nova forma di cerniera in forma di goccia.

Ci sò dui disinni principali di cerniere utilizati in u mondu di i telefoni intelligenti plegabili. Quellu utilizatu da Samsung hè carattarizatu da mette a visualizazione è u so vetru ultra-sottile in una curva stretta. Questu risultatu in a visualizazione interna chì hà una tacca piuttostu prufonda è u corpu di u telefunu hè in un ligeru angulu per chì u quadru hè pocu siparatu da l'altra mità quandu u dispusitivu hè chjusu. U giant coreanu usa u stessu disignu di cerniera per i mudelli Fold è Flip.

Allora ci hè u cusì chjamatu design di cunghjunzione in forma di goccia, chì hè utilizatu da marche cum'è Oppo o Motorola in i so foldables. Stu disignu permette à a visualizazione di piegà ligeramente in l'area di a cerniera, risultatu in un raghju più chjucu è dunque una tacca più liscia è menu visibile.

Sicondu un leaker reputable Ice Universe serà Galaxy Da Fold5 utilizate stu disignu assai. U leaker hà aghjustatu chì a nova unione à u "cinque" mantene a resistenza à l'acqua chì u quartu è u terzu Fold hà digià avutu. Probabilmente serà a stessa resistenza à l'acqua IPX8. Cum'è u situ web dice SamMobile, A nova cerniera deve ancu purtà una durabilità megliu à a visualizazione flessibile.

Ùn si sà assai di u Fold5 à u mumentu, secondu l'infurmazioni micca ufficiali, serà dispunibule casu nantu à u stylus è correrà nantu à un chipset Snapdragon speciale. Samsung hè prubabile di presentà in qualchì tempu questu veranu.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni flexibuli Samsung quì

U più lettu d'oghje

.