Chiudi annunziu

Qualcomm hà lanciatu u so ultimu chip flagship dui mesi fà Snapdragon 8 Gen2. Solu un mumentu dopu hè apparsu in l'aria informace, chì a prossima serie flagship di Samsung Galaxy S23 continuerà spiciali versione di stu chip, è avà pare chì sarà veramente.

Web 9to5Google dice di avè vistu un documentu in quale u chip hè per a serie Galaxy S23 listatu sottu u nome Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy. Sicondu infurmazioni micca ufficiali, sta versione di u chipset di punta di Qualcomm hà una velocità di clock ligeramente più alta (in particulare, si deve avè u core di u processore principale è u chip gràficu), chì in teoria duverebbe purtà à un rendimentu più altu.

U situ web ammenta ancu chì stu chip puderia esse fabricatu cù u prucessu 4nm di Samsung invece di a tecnulugia 4nm di TSMC. Tuttavia, questu cuntradisce l'anecdoticu informacemi, secondu a quale serà fabricatu da TSMC, u più grande rivale di u giant coreanu in u campu di semiconduttori.

Dapoi più di un decenniu, Samsung hà furnitu a so gamma di telefoni Galaxy Cù è (è finu à u 2020 ancu a serie Galaxy Nota) in duie versioni: Snapdragon (per i Stati Uniti è Cina) è Exynos (per u restu di u mondu). À a fila Galaxy S23, chì u giant coreanu introduverà in menu di dui anni settimane, in ogni modu, serà diversu - in tutti i mercati utilizerà a Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform citata per Galaxy. Questa mossa serà certamente accolta da parechji utilizatori chì si sò lagnati di a prestazione di Exynos è di a so efficienza energetica in u passatu.

serie Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.