Chiudi annunziu

Comu pudete avè nutatu, Samsung nantu à u so prossimu puzzle flagship Galaxy Z Fold5 si dice chì usà un disignu chjamatu lacrime cunghjunta. Avà una foto hà ghjuntu in l'onda chì mostra un prototipu di questu à fiancu à i "quattru" è cunfirmendu u disignu.

A foto, chì duverebbe esse presa à u recente CES 2023, hè stata publicata da u situ web Naver, mostra u prufilu chjusu Galaxy Da u Fold4 cù una articulazione in forma di U è u prototipu di u so successore. L'ultime hè più fina di quellu à u primu sguardu, ma soprattuttu ùn hà micca un spaziu visibile trà e duie parti plegate di a so custruzzione.

Samsung in linea Galaxy U Z Fold (è i Z Flip clamshells) usanu tradizionalmente una cerniera in forma di U per riduce i costi di produzzione è u prezzu. Unofficial informace in ogni modu, dicenu chì a cumpagnia cambierà à u disignu di cerniera in forma di lacrime utilizatu da i cum'è Oppo nantu à i so telefoni plegabili per a quinta Fold. È una foto filtrata cunfirma chì a transizione à un novu disignu per u prossimu Fold hè veramente fattu. Stu disignu ùn hà micca solu u vantaghju di ùn avè micca un spaziu trà e mità quandu u telefunu hè chjusu, ma ancu porta cun ellu una tacca menu visibile nantu à u display flexible.

Samsung di solitu sviluppa parechji prototipi prima di stabilisce un disignu finali, cusì ùn duvemu micca piglià sta foto cum'è cunferma di cumu serà. Galaxy Da Fold5 infine fighjate. Tuttavia, almenu ci dà una idea di ciò chì u so prossimu flagship "bender" puderia esse.

Sicondu e filtrazioni dispunibili, chì ùn sò micca assai finu à avà, a quinta generazione di Fold serà notevolmente migliurata. camera, un slot dedicatu per Cù Pen è correrà nantu à u "stranu" Snapdragon. Probabilmente serà presentatu in l'estiu.

Galaxy Pudete cumprà u Z Fold4 è altri telefoni Samsung flessibili quì

U più lettu d'oghje

.