Chiudi annunziu

L'annu 2022 ùn hà micca successu sanu per i pruduttori di smartphone. Anu avutu a lotta cù i prezzi di i cumpunenti crescente, e tensioni geopulitichi è i prublemi di a supply chain. Hè per quessa chì l'annu passatu u mercatu globale di smartphone hè cascatu di 11%, quandu e spedizioni righjunghjini pocu menu di 1,2 miliardi. Tuttavia, duie marche hà sappiutu aumentà a so parte di u mercatu: Apple è Samsung.

Secondu nutizie secondu a cumpagnia di analisi Canalys, Samsung era a più grande marca di smartphone globale in 2022. A so parte di u mercatu era di 22%, chì hè dui punti percentuali più di l'annu prima. Hè statu capaci di aumentà a so parte di mercatu i Apple, da u 17% in u 2021 à u 19% in u 2022. U giant di Cupertino hà ancu riesciutu à batte u giant coreanu in l'ultimu trimestre di l'annu passatu (25 versus 20%), perchè à a fine di u terzu trimestre hà lanciatu una serie di iPhone 14, mentre chì Samsung ùn hè micca esce cù qualsiasi telefonu "impurtante" novu allora.

Xiaomi hè ghjuntu in terzu cù una parte di 13%, un puntu di percentuale da 2021. Sicondu Canalys, sta calata hè largamente dovuta à i prublemi chì a cumpagnia face in India. OPPO era quartu cù una parte di 11% (una calata di dui punti percentuali), è i primi cinque più grandi pruduttori di smartphone in 2022 sò arrotondati da Vivo cù una parte di 10% (una calata di un puntu percentuale).

Canalys aspetta chì u mercatu globale di i telefoni intelligenti ùn cresce micca questu annu per via di a recessione ecunomica. Si dice chì i pruduttori sò più prudenti è fucalizza nantu à a prufittuità è a riduzione di i costi.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.