Chiudi annunziu

L'annu passatu, Samsung hà unitu l'applicazioni Samsung Pass è Samsung Pay in una chjamata SamsungWallet. A nova applicazione hè stata prima dispunibile in i Stati Uniti è in Corea di u Sud, più tardi hà righjuntu diciannove altri paesi. Avà a cumpagnia hà annunziatu chì serà dispunibule in ottu paesi più. Sfurtunatamente, a Repubblica Ceca ùn hè micca trà elli.

Samsung Wallet serà dispunibule in Australia, Canada, Brasile, Hong Kong, India, Malasia, Singapore è Taiwan da a fine di ghjennaghju. L'applicazione hè digià dispunibule in 21 paesi, cumprese Germania, Francia, Sveziacarska, Italia, Spagna, Norvegia, Svezia, Danimarca, Finlandia, Gran Bretagna, USA, Oman, Qatar, Emirati Arabi Uniti, Bahrain, Kuwait, Kazakhstan, Cina, Corea di u Sud, Vietnam è Sudafrica. Per avà, Samsung si scurda di l'Europa Centrale è Orientale. Pudemu solu sperà ch'elli risolvenu questu qualchì volta in u futuru.

Esclusivu per i telefoni intelligenti di u giant coreanu, Samsung Wallet permette à l'utilizatori di almacenà carte di creditu è ​​di debitu, carte d'identità, chjavi digitale, rigalu, carte di fidelizazione è di adesione, carte di salute, carte d'imbarcu è ancu cullezzione NFT. Puderanu sparte e chjave digitale cù l'amichi è a famiglia. L'applicazione, o piuttostu i dati cullucati in questu, hè prutetta da a piattaforma di sicurezza Samsung Knox. Samsung hà prumessu dopu à aghjunghje ancu più funziunalità in u cursu di l'annu.

U più lettu d'oghje

.