Chiudi annunziu

In l'ultimu annu, Google hà implementatu una interfaccia d'utilizatore ottimizzata per tablette in parechje app. Inoltre, u giant di u software hà ancu prumuvutu l'applicazioni di terze parti chì anu datu una interfaccia d'utilizatore ottimizzata per grandi schermi. L'ultima app chì Google mette in risaltu hè TikTok, chì hè stata recentemente cun un modu di paisaghju per i tablette.

Cum'è nutatu da u situ web 9to5Google, Google Play Store prumove u modu di paisaghju per i tablette nantu à u so banner TikTok. U banner dice "Flip your tablet for TikTok", ma u modu funziona ancu nantu à i telefoni flip cum'è Galaxy Z Fold 4. U video in questu modu occupa più di a mità di u screnu, mentri a sezione di cumenti si trova à a diritta. A sezione di cumenti pò esse minimizzata clicchendu l'icona di freccia diritta.

U novu modu hà una barra di navigazione à a manca di u screnu cù quattru tabulazioni: Home, Amici, Inbox è Profile. Hè da nutà chì Samsung hà participatu à u sviluppu di u modu, è chì ùn hà debuttatu micca nantu à i pasticchi, ma nantu à i puzzle di a serie. Galaxy Da u Fold.

L'applicazioni chì anu ricivutu una interfaccia d'utilizatore ottimizzata per schermi grandi da Google include Discover, Google Keep, Google One è YouTube. Più app deve esse aghjurnatu in questu modu in u futuru, cumprese quelli di sviluppatori di terzu.

U più lettu d'oghje

.