Chiudi annunziu

Cum'è sapete bè, a prossima serie di punta di Samsung serà presentata da u prossimu mercuri. Grazie à diverse fughe recenti (è micca solu), sapemu digià di ella tutti bisognu. Avà, e foto in a tenda chì mostranu l'imballu sò filtrati in l'onda Galaxy S23 Ultra.

Foto publicate da u situ web Slashleaks, si deve mustrà Galaxy S23 Ultra à u KM Cell Store, chì si dice chì si trova in a cità Nicaragua di Matagalpa, chì sfurtunatamenti simu un pocu fora di manu per verificà. L'imaghjini mostranu e scatuli di u telefuninu cù e quattru varianti di culore chì saranu dispunibili, cù a variante rosa senza scatula (o viola chiaru se preferite) è a S Pen. Hè difficiuli di dì se e foto sò veri perchè Galaxy S23 hè da Galaxy S22 Ultra praticamente irricunnoscibile. Sì cusì, hè prubabile di esse un articulu assai caldu sottu à u bancu.

Galaxy Sicondu e filtrazioni dispunibili, u S23 Ultra uttene un display di 6,8 inch cù una risoluzione QHD + (1440 x 3088 px) è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, cum'è l'altri mudelli overclockati. versione chip Snapdragon 8 Gen2, 8 o 12 GB di sistema operatore è 256 GB-1 TB di memoria interna. A camera posteriore deve avè una risoluzione 200, 10, 10 è 12 MPx è, cum'è l'altri mudelli, seranu capace di filmà video in distinzione 8K à 30 fps. Si dice chì a camera frontale hè 12 megapixels. A bateria apparentemente hà una capacità di 5000 mAh è supporta a carica rapida di 45W. A cuntrariu di i mudelli di basa è "plus", u telefunu deve vantarà "visione notturna" o migliuratu lettore impronte digitali.

telefono Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì

U più lettu d'oghje

.