Chiudi annunziu

I primi video unboxing di u telefuninu Samsung più attesu di questu annu sò digià apparsu in Internet, avà i primi venenu Galaxy S23 Ultra foto di notte chì sembranu assolutamente stupente. Dopu tuttu, ghjudicà per sè stessu. 

U primu video ùn era micca assai credibile è hè piuttostu pruvà à capitalizà l'hype intornu à a linea Galaxy S23. Quellu chì hà publicatu in Twitter Edwards Urbina già pareva assai megliu. Avà i so altri posti, in quale si mostra cumu si piglia foto, li dà pesu Galaxy S23 di notte. Pò esse presumitu ch'ellu hà u telefuninu dispunibule per a prova dettagliata prima di a so premiere, chì ellu puderà pubblicà u ghjornu di a presentazione.

I ritratti sò stati pigliati cù a nova camera grandangulare 200MPx di u telefunu cù sensor ISOCELL HP2 cù apertura F1,7, OIS è autofocus Super QPD. À a so introduzione, Samsung hà dichjaratu chì pò fucalizza currettamente ancu in una luce estremamente bassa cù una luminosità minima di 1 lux (chì currisponde à a luce emessa da a luna).

A prima foto deve esse sempre presa senza u modu di notte, mentre chì a seconda duverebbe avè attivatu u modu di notte. Ci hè una gran diferenza trà i risultati in tutti i trè gruppi di foto. Allora se i ritratti sò veramente veri, hè evidenti chì avemu qualcosa per aspittà. Ma seremu più sàvii solu u 1 di ferraghju, quandu Samsung hà programatu una presentazione ufficiale Galaxy S23. Mantene in mente chì e foto sò scaricate è a qualità pò esse micca ciò chì serà Galaxy U S23 Ultra piglia veramente ritratti. Ma pudemu fà una certa stampa di questu.

serie Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.