Chiudi annunziu

Dopu à quasi trè decennii, IBM hà persu u primu postu in u numeru di brevetti registrati in i Stati Uniti. L'annu passatu, hè statu rimpiazzatu à u timone da Samsung.

Samsung duveria avè registratu un totale di 2022 brevetti di utilità in i Stati Uniti in u 8513, nè migliurà nè deteriorate annu à annu. Hè stata seguita da IBM, chì hà dichjaratu 4743 registrazioni di patenti l'annu passatu, chì rapprisenta una diminuzione annu di 44%. I primi trè di i più riesciuti in questu campu sò arrotondati da LG cù 4580 5 patenti (un aumentu di XNUMX% annu annu).

A diminuzione di l'IBM in u ranking, chì hà duminatu per 29 anni, riflette un cambiamentu in a so strategia chì hà iniziatu in 2020. U so sviluppatore capu Dario Gil hà dettu chì u giant di l'informatica "ùn s'impegna più per a dirigenza in brevetti numerichi, ma fermarà un mutore in u XNUMX". a pruprietà intellettuale è continuerà à avè unu di i portafogli di tecnulugia più forti in u mondu ".

IBM hà ancu fattu sapè chì cuntinueghja à generà profitti enormi da i diritti di pruprietà intellettuale, chì duveria ghjunghje à circa 1996 miliardi di dollari (circa 27 miliardi CZK) da 607,5 à l'annu passatu. Ricertamenti, si dice chì a cumpagnia hà cambiatu u so focus à l'informatica nuvola hibrida, chips di intelligenza artificiale, cibersigurtà è computer quantistici.

Samsung hè ancu u capu mundiale in u numeru di patenti. Da l'annu passatu, avia più di 452 276 brevetti registrati, mentri IBM era in u terzu postu cù circa 318 XNUMX brevetti (u sicondu era l'ex giant di smartphone cù menu di XNUMX XNUMX brevetti). Huawei).

U più lettu d'oghje

.