Chiudi annunziu

A prossima serie emblematica di Samsung hè digià in strada, per dì cusì, postu chì serà presentata in pochi ghjorni. Sapemu di ella da parechje fughe in particulare recentemente tutti necessariu cumpresi u disignu, e specificazioni, pre-ordine è a dispunibilità. Tuttavia, certi dettagli interessanti si filtranu sempre in l'aria, più recentemente, per esempiu, Fr marialuna camera di u mudellu S23 Ultra. Avemu sempre unu di questi quì oghje, è sta volta si tratta Galaxy Display S23.

Sicondu un leaker assai affidabile da u passatu Roland Quandt avarà una schermu OLED Galaxy S23 luminosità 1750 nits, chì seria una migliione abbastanza notevuli, postu chì a visualizazione Galaxy S22 hà una luminosità di "solu" 1300 nits. Altri mudelli vantanu una luminosità di 1750 nits S22 + a S22 Ultra. U leaker hà aghjustatu chì i mudelli S23 + è S23 Ultra anu ancu avè u listessu valore di luminosità. Dunque, u screnu di u mudellu di punta di a prossima serie flagship di Samsung ùn hà micca prubabilmente micca una luminosità di 2000 nits, cum'è recentemente. speculatu, chì pò esse abbastanza deludente perchè iPhone 14 Pro pò ghjunghje ghjustu à questu limitu.

Mostra Galaxy Altrimenti, u S23 duveria avè una diagonale di 6,1 inch, una risoluzione FHD + (1080 x 2340 px), una freccia di rinfrescante di 120 Hz è sustene u formatu HDR10 +. In questu rispettu, dunque, da Galaxy U S22 ùn era micca diversu. Forsi vale a pena nutà chì i schermi di tutti i mudelli Galaxy S23 sò da esse prutetti da un novu vetru Gorilla Glass Victus 2. A serie serà lanciata u mercuri prossimu.

serie Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.